23.

55 2 0
                                    

Pov: Jacky

Hailey en Kiki zijn er al en nu wachten we alleen nog op Jordan. Bradley heeft gezegd dat het niet lang duurt tot hij er is maar we zijn nu al een tijdje aan het wachten. 'Weet je zeker dat hij nog komt?' vraagt Parker 'Ja hij heeft het gezegd' mompelt Bradley een beetje onzeker. Zelf ben ik al gaan zitten zodat Buddy rustiger word. Sam en ik gaan voor zitten met Buddy en dan heb je Noah en Parker achter in bij de kar die ze gisteren hebben gehaald, de bedoeling is dan om Bradley in het midden te laten zitten zodat Hailey en Kiki niet gelijk naast Jordan zitten maar als hij niet komt kan Kiki zelf ook een stoel krijgen in plaats van bij Hailey op schoot. Kiki is druk omdat ze Buddy net heeft ontmoet. Buddy zelf is best moe omdat hij pas net bij ons is en nu al overal heen gaat daarom hebben we ook die kar gehaald zodat hij wel een vertrouwelijk plekje heeft en niet hoeft te lopen. Zelf weet ik ook wel dat het niet handig is voor Buddy om gelijk overal heen te gaan en zo veel mensen te ontmoeten maar na vandaag gaan we niks doen dus kan hij heel veel rusten. Bailey had ook al gezegd dat het niet heel veel uitmaakt de eerste dag omdat Buddy al best veel deed bij hun en hij zich al erg thuis voelt bij mij.

Er komt een jongen aangereden die verbaasd rond kijkt. 'Ik wist niet dat het zo veel vrienden waren die je bedoelde en dat er meiden waren. Anders had ik mij wel anders aangekleed' zegt hij tegen Bradley waarna ze een box geven. 'Kunnen we nu gaan?' vraagt Kiki waardoor hij nog verbaasder opkijkt. Jordan vraagt wat aan Bradley waardoor hij in de lach schiet 'Wat is er zo grappig?' vraagt Noah 'Hij' Bradley begint weer te lachen waardoor Jordan begint te blozen 'Ik dacht dat zij misschien 1 van jullie dochters was' zegt hij beschaamd waardoor ik hem raar aan kijk 'En wat als ze dat wel was?' vraag ik. O god ik snap nu wel dat mijn vader niet wilde dat ik met hun om ging ik word steeds drukker en praat veel meer. 'Niks ik zou dan gewoon verbaasd zijn omdat jullie nog zo jong zijn. Maar ik zou het niet erg vinden' zegt hij 'Maar ja Kiki we kunnen eindelijk gaan na zo lang wachten' Jordan verontschuldigt zich waarna hij gaat zitten en de rest ook gaat zitten. Bradley zit te praten met Jordan wanneer Noah naar voren schiet en vraagt aan Jordan 'Wie denk jij dat dit zijn?' ik kijk om en zie hem de foto van Sam en mij laten zien, dat wilde ik inderdaad nog vragen. Jordan kijkt even 'Zijn ze alle twee hier?' 'Ja en als je nog even wil nadenken kan je het later ook nog een keer zeggen.' zegt Parker. 'Ik denk nog wel even na' zegt hij waarna hij nog wel even naar de foto kijkt maar dan verder praat met Bradley. Buddy ligt te slapen tot de bus/auto tot stilstand komt. 'Zijn we er?' vraagt Kiki best hard tot ze beseft dat Jordan er ook is en ze weer verlegen wordt. 'Ja, Kiki we zijn er' zeg ik terwijl ik Buddy op til en buiten op de grond zet. Buddy moet wel kort aangelijnd zijn anders mag het niet. Parker en Noah zetten de kar in elkaar en ik zie Jordan ons allemaal onderzoekend aankijken. 'Mag ik eigenlijk weten wat al jullie namen zijn want de enige die ik weet zijn Kiki en Bradley?' Parker kijkt op en zegt 'Ik ben Parker dat zijn Noah, Sammy, Hailey, Jacky en Buddy' zegt hij terwijl hij iedereen aan wijst. 'Noah mag ik de foto nog eens zien?' Noah geeft zijn telefoon en Jordan zit iedereen aan te kijken 'Jacky sowieso' zegt hij waardoor ik verbaasd op kijk 'Kunnen jullie allemaal eens naast haar gaan staan?' Bradley, Noah, Parker en Sam komen naast mij staan. Ze zijn allemaal groter dan mij. Noah is de kleinste en Parker en Sam zijn ongeveer over groot en de grootste van de jongens, Bradley is net iets kleiner dan hun. 'Parker of Sam.' Hij denkt even na en zegt dan 'Parker, jij lijkt meer op de jongen op de foto maar Sam zat voor bij Jacky maar ik ga toch voor Parker' Sam kijkt verbaasd op en pakt mij van achter vast en duwt Parker weg. 'Fout' zegt Parker maar Jordan had het zelf ook al door. 'Sam dit kan nu niet straks ziet iemand ons' fluister ik in zijn oor. Hij wil niet loslaten dus kijk ik Noah aan, die naar ons toe loopt en mij begint te knuffelen en fluistert tegen Sam 'Jones laat haar los, je wilt niet dat ze nu al haat gaat krijgen dus laat los.' hij verstijft maar geeft nog zonder dat iemand het ziet een kus in mijn nek waarna hij weg trekt. Buddy begint tegen Jordan aan te springen waardoor ik verbaast kijk, dit doet hij alleen bij mij. Jordan gaat door zijn hurken en aait hem. 'Buddy' roep ik waarna hij verbaasd opkijkt en naar mij toe komt en ik hem op til. Buddy legt zijn hoofd in mijn nek maar we gaan naar binnen dus zet ik hem in de kar met zijn knuffel. 'Rustig maar' zeg ik nog voor we verder lopen. 'Gaan we naar de panda's' hoor ik Kiki vragen aan Sam. Hij pakt haar op 'Wil jij zo graag naar de panda's?' ze knikt en kijkt hem nog wat verlegen aan 'Dan gaan we naar de panda's maar eerst moeten we wel langs een paar andere dieren dus die gaan we ook bekijken, goed?' ze knikt en gaat weer zelf lopen. Mijn camera heeft nu een extra grote accu en mijn grotere lens zodat ik verder kan inzoomen. Kiki staat verbaasd te kijken naar hoe groot de giraffe zijn waardoor ik grinnik en foto's begin te maken van alle dieren die we tegenkomen. Als ik te ver van de kar af ga begint Buddy te piepen waardoor Sam hem probeert te troosten wat niet werkt dus iedereen het probeert maar alleen Jordan lukt het. Wat heeft Buddy met Jordan? Hij kent Jordan geen eens alleen Bradley kent hem. Sam zit ook de hele tijd naar Jordan te kijken en hem in de gaten te houden. We lopen al een tijdje wanneer we bij de panda's aan komen en Kiki gefascineerd naar de kleine panda zit te kijken. Ik had wel al een paar foto's maar omdat ze binnen zitten lukt het niet goed doordat het glas onder de handafdrukken zit en vegen. Zelf was ik dus al iets verder gelopen omdat ik een goede plek vond om een foto te maken van een kalkoen. Ja een Kalkoen ik weet het maar zelf vind ik dat de foto echt goed is gelukt. De rest was al weer terug en liep verder. 'Anderson!' riep Noah naar mij dus ik riep 'Ja!' maar ik hoorde nog een ja ergens vandaan komen. We keken allemaal verbaasd op van de extra ja.

The photo girl with the boybandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu