24.

58 2 0
                                    

Pov: Jacky

We kijken allemaal Jordan aan. 'Waarom zei je ja?' vraagt Bradley 'Omdat mijn achternaam Anderson is' reageert hij terwijl hij mij aankijkt 'Heet jij ook Anderson?' vraagt hij en ik knik. 'Jullie hebben elkaar nooit ontmoet toch dus jullie zijn waarschijnlijk niet familie' denkt Parker hard op na 'Ik heb nooit mijn familie ontmoet van die kant omdat het mijn vaders kant is en ik mijn vader niet ken' zegt hij 'Woon je dan alleen met je moeder?' vraag ik en hij knikt. 'Ik denk dat als jullie wel familie zijn jullie het wel zouden weten of jullie familie verschuilt iets' zegt Bradley. Ik knik en loop verder maar denk er wel steeds aan want wat als hij wel familie is, wat voor familie is hij dan misschien een neef of achterneef. Sam kijkt mij bezorgd aan maar ik glimlach naar hem waardoor hij weer weg kijkt.

We zijn door het hele park geweest, nou tenminste de plekken waar we mochten komen met Buddy erbij. Bij de auto aangekomen leg ik Buddy alvast neer op de stoel aangezien hij echt heel erg moe is. De rest zit de auto in te laden en te praten wanneer ik een eindje verderop ga staan en mijn vader bel.
U = Jacky E = Ethan (vader)

U: Hey pap

E: Hey Jacky, wat is er? Ik ben namelijk best druk.

U: Ik heb dus een vraagje. Hebben wij iemand in de familie genaamd Jordan?

E: Uhm, Jacky kan ik je later terug bellen?

U: Pap, hebben wij iemand in de familie die Jordan heet?

E: Jacky ik kan nu echt niet ik moet gaan.

Hij ging op en ik keek verbaasd naar mijn telefoon. Altijd als hij op zijn werk was en ik belde nam hij de tijd. Hailey kijkt mij aan met vragende ogen waarna ik haar gebaar te komen. 'Wat is er? Je kijkt zo verward.' vraagt ze gelijk 'Ik belde mijn vader omdat ik de hele tijd in mijn hoofd zit met de gedachte dat hij familie kan zijn en hij beantwoordde mijn vraag geen eens en hing op omdat hij het zo genaamt druk heeft maar hij heeft altijd tijd.' ratel ik door. 'Jacky, stop met ratelen hij heeft het vast wel heel erg druk. Je weet dat hij jouw bij de band achter liet omdat hij wist dat hij het druk zou hebben.' ik knik maar vertrouw het nog steeds niet. Ik wil wat zeggen maar Hailey stopt mij en trekt mij mee naar de bestuurderskant van de auto waarna ze naar Buddy wijst die ligt te slapen. Snel maak ik een foto voordat hij wakker wordt. Noah kijkt om en ziet mij staan waarna hij naar mij toe rent en op mij springt maar doordat ik het niet verwacht vielen we in de auto waardoor Buddy verbaast op keek. 'Smith kijk nou wat je doet nu is hij wakker' zegt Hailey geïrriteerd. Noah kijkt naar Buddy maar die ligt alweer te slapen, ik aai door Noah zijn haar waarna ik hem van mij af duw en hij op de grond zit en mij sip aan kijkt. 'Jones, zorg dat ze aardig is' zegt hij, Sam komt aan open en kijk ons alle twee aan waarna hij in de lach schiet. 'Niet grappig' mompelt Noah, Parker helpt samen met Bradley Noah omhoog. Hailey en Jordan zitten van een afstandje te kijken wat er allemaal gebeurd 'Is dit altijd zo?' vraagt hij aan Hailey waarna ze knikt 'Sam, help mij eens' zeg ik met puppy ogen, hij kijkt op 'Natuurlijk Luna'. 'Ze heet toch geen Luna' zegt Jordan verbaasd 'Ik ben de enige die haar Luna mag noemen' zegt Sam boos omdat Jordan Luna zei. 'Hij noemde mij niet Luna, Sam. Wordt rustig' zeg ik terwijl ik mijn hand op zijn borst leg. Sam kijkt mij even aan maar wordt wel al rustig.

Thuis aangekomen loop ik naar mijn kamer met mijn spullen zodat ik de foto's over kan zetten. Buddy had ik al in zijn mand beneden gelegd omdat hij nog steed sliep. Tijdens het overzetten komt er iemand binnen en wil ik mijn spullen al weg klikken maar ik zie dat het Sam is. 'Hey' mompelt hij terwijl hij achter mij komt staan en meekijkt naar wat ik doe. 'Die is echt mooi' zegt hij terwijl hij wijst naar een foto die ik bij het einde heb gemaakt van een blauwe ara. Ik knik en kijk omhoog waar ik hem gefascineerd zie kijken naar alle foto's. 'Welke ga je allemaal plaatsen?' vraagt hij geïnteresseerd 'Ik ga er maar drie plaatsen denk ik want anders is het een grote spam van allemaal foto's en dat wil ik niet' hij knikt begrijpend. 'Ik denk trouwens dat ik vandaag op mijn eigen account ook al onze foto ga plaatsen maar dan zet ik er niks onder en tag ik je ook niet.' 'Wanneer we het bekend maken plaats ik ook die foto.' mompelt ik omdat we toch hebben besloten om hem de foto te laten plaatsen van ons samen. 'Wanneer gaan we het bekend maken?' vraag ik 'Denk over een weekje of misschien later. We kijken wel, ik vind het nu namelijk ook wel fijn wat we nu hebben' Zelf plaats ik ook een foto op mijn eigen account van mijzelf met een camera op het strand.

Sam kijkt mij aan en begint daarna mijn nek kusjes te geven. Hij wilt verder gaan maar kijkt mij aan, ik sta op en duw hem op mijn bed. Hij pakt mijn middel vast en trekt mij bij hem waar we beginnen te zoenen. Sam gaat met zijn hand langs mijn nek terwijl zijn andere hand mijn middel streelt waar mijn trui omhoog is gegaan. Zelf zit ik met mijn handen in zijn handen, hij komt boven mij hangen en steunt op zijn ellebogen. We verdiepen beide de zoen, ik trek aan zijn haar waardoor er een kreun uit zijn mond komt waardoor ik begin te glimlachen. Hij stopt de zoen door naar mijn nek te gaan waar hij begint te zuigen achter mijn oor, ik kreun plotseling en begint te blozen. Sam had door dat ik schrok van mezelf waardoor hij lacht tegen mijn huid. Er is geblaf te horen van beneden waardoor ik op kijk maar Sam duwt mij terug 'Er is vast niks, de rest weet wat ze moeten doen anders komen ze wel' fluistert hij gerustellend, ik knik en draai ons om zodat ik boven op zit en begin hem nu een zuigzoen te geven in zijn nek. Onder mij verstijft hij 'Luna' kreunt hij 'Jij kan het verbergen, ik niet' mompelt hij maar ik hoor dat hij het leuk vind. Zelf wist ik niet dat ik zo dominant kon zijn en dat ik dit überhaupt durft. Ik kijk op en glimlach naar de zuigzoen die te zien is 'Ze komen toch al te weten dat je een relatie hebt door de post die je gaat plaatsen' zeg ik terwijl ik hem nog een snelle kus geef en op sta om naar mijn foto's te kijken. Sam kijkt verbaasd en verward naar het plafond 'Dat had je niet verwacht he' zeg ik waardoor hij op schrikt en anders gaat zitten. Hij geeft geen antwoord maar ik weet het antwoord al. Nadat de foto's klaar zijn kijk ik in de spiegel of de zuigzoen goed te zien is of niet. Verbaasd kijk ik ernaar en zie dat hij nog best verschuilt is maar voor de zekerheid doe ik mijn capuchon omhoog. Sam komt achter mij staan en kijkt naar zijn zuigzoen die hij heeft gemaakt en glimlacht tot hij de zuigzoen in zijn nek ziet en mij verbaasd aankijkt. De zuigzoen is best wel zichtbaar en zelf wist ik ook niet dat ik dit kon. 'Nu ziet iedereen dat je bezet bent' zeg ik terwijl ik mij omdraai en hem een kus geef.

The photo girl with the boybandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu