Pov: Jacky
Nadat Sammy Kiki op bed had gelegd kwam hij weer naast mij zitten en pakte hij mij vast om mij te knuffelen. De rest keek ons nog steeds aan maar vooral keken ze naar Sam. 'Je hebt de vraag van Kiki niet beantwoord?' zegt Bradley, ik grinnik en probeer op te staan. Het lukt niet omdat Sam niet los wil laten 'Sam ik wil naar bed dus ga ik Buddy alvast pakken' zeg ik waarna hij mij los laat na veel protesteren. 'Sammy, wat is dat nou in je nek?' wordt er weer gevraagd 'Ja Sam' zeg ik grijnzend. 'Wat denk je dat het is, Bradley?' vraagt Sam eigenwijs, iedereen weet wat het is en ze zijn hem alleen aan het plagen. 'Een zuigzoen' Sam knikt, Noah en Hailey kijken mij tegelijk aan 'Heb jij er ook 1?' vragen ze tegelijk waardoor ze beginnen te lachen, ik reageer niet en til Buddy op die zijn gezicht in mijn nek verstopt bij mijn zuigzoen. 'Zoek maar' zeg ik omdat hij bedekt is. Hailey en Noah staan gelijk op en doen mijn haar omhoog, Noah wil ook mijn trui aan de kant doen maar Sam duwt hem weg met een boos gezicht. 'Rustig' zegt Noah met zijn handen omhoog 'Daar zit er geen' zegt Sam gelijk 'Dus ze heeft er wel 1' zegt Hailey. Buddy kijkt op waardoor hij niet meer bedekt is en Hailey begint te gillen omdat ze hem zag. 'Hailey, stil ik heb net Kiki op bed gelegd' 'Je had hem verscholen achter Buddy.' zegt ze verbaasd. 'Ik heb hem niet verscholen Buddy ging zelf zo liggen, maar ik ga naar bed want ik ben kapot.' zeg ik waarna ik iedereen snel welterusten wens en naar boven vertrek. Al snel voel ik het bed in zakken en komt er een arm om mij heen die mij tegen zich aan trekt, ik draai mij om zodat ik naar hem toe lig en mijn hoofd op zijn borst kan liggen. Hij geeft mij een kus op mijn voorhoofd en mompelt een welterusten wat ik terug mompel.
De aankomende dagen hebben we niet veel gedaan, Sam heeft zich wel aan de ijs afspraak gehouden. Wel is er op het nieuws veel gepraat over wie nou de vriendin van de o zo bekende Sammy Jones is. Bij de rest is het soms wel op het nieuws omdat ze dan weer zijn gespot met iemand maar nu Sam het op instagram heeft geplaatst en dan ook nog eens met een hartje eronder en we ook nog eens zoenen. Hierdoor weten ze zeker dat hij een relatie heeft maar niet wie het meisje is. We hebben al een paar keer gelachen omdat ze allemaal modellen vergelijken om te kijken of hij daar een relatie mee heeft en andere celebrities waarvan je zeker weet dat hij niet mee heeft als je hem goed kent. Vandaag komen de zusjes van Parker, de andere jongens hebben of geen broers of zussen of ze hebben niet goed contact met hun. Sam heeft namelijk wel een oudere broer maar ze hebben niet veel contact, ze mogen elkaar wel. Hailey, Jordan en Kiki zijn wel weer naar huis gegaan. Mijn vader heeft nog steeds geen contact met mij opgenomen na het telefoontje wat ik met hem had over Jordan, ik ga hem vandaag denk ik opnieuw bellen.
De jongens zijn aan het gamen wanneer er aangebeld wordt en ik al open wil doen maar Parker rent al naar de deur toe. 'Parker!' hoor ik drie kleine meisjes roepen, 'Hey meiden en mam' zegt hij. Er komen drie meisjes aangerend die op de jongens springen 'Hey meiden' hoor ik Noah zeggen terwijl Sam en Bradley proberen lucht te krijgen, ik grinnik om het beeld voor mij. De meisjes kijken geschrokken om 'Jacky dit zijn mijn zusjes, Rose, Lynn en Sophie. Meiden dit is Jacky, het meisje waar wij nu een tijdje mee wonen' Voordat ze kwamen had Noah wel al gezegd hoe ze allemaal heten en hoe oud ze zijn, zo weet ik dat Rose 8 is, Lynn 10 en Sophie 13. Ze komen allemaal op mij afgerend waardoor ik om geduwt word en ze allemaal op mij liggen. Buddy kijkt ons raar aan waarna hij ook aan komt rennen maar de meiden begint te likken. Alle drie klimmen ze van mij af en beginnen ze Buddy te aaien. Aan de blik in Parker zijn ogen zie je dat hij echt trots is en ook wel beschermend is, want hij let erg goed op of ze niet vallen. Sophie staat op en loopt naar mij toe 'Is hij van jou?' ik knik 'Hij heet Buddy en hij is nog maar een weekje uit zijn nest.' 'Ben jij ook de vriendin van Sammy?' vraagt ze, ik kijk verbaasd naar Parker. 'Ze heeft instagram' ik knik 'Op zijn instagram staat mijn naam niet dus hoe weet je dat?' vraag ik, ze komt wat dichterbij 'Ik zie het aan hoe jullie naar elkaar kijken en ik wist dat hij een vriendin had alleen niet wie' ik knik verbaasd en begin een beetje te blozen waardoor Sam mij vragend aankijkt. Hij laat het gaan wanneer ik er niet op reageer en nog wat met de meiden ga praten.In mijn kamer zit ik op mijn bed, ik hoor de meiden nog lachen boven. Op mijn telefoon staat het nummer van mijn vader open waarna ik op de bel knop klik.
U = Jacky E = Ethan (vader)E: Hey lieverd
U: Hey pap, heb je het nu druk?
E: Nee waarom dan?
U: Hebben wij een Jordan in de familie?
E: Uhm
U: Pap?
E: Ja
U: Hoe oud is hij nu? Dat ik weet is Jordan rond de 20 want zo ziet hij er wel uit
E: 20
U: Pap, wat is Jordan van mij?
E: Jack, waarom vraag je dit allemaal? Ik hoor aan zijn stem dat hij iets verbergt
U: Pap, geef antwoord. Wat is Jordan van mij?
E: Jacky, ik weet niet hoe ik dit moet zeggen
U: Zeg het gewoon
E: Jacky, Jordan is je broer. Je moeder heeft hem meegenomen na je geboorte omdat wij nog zo jong waren toen hij geboren was en ze niet ook nog voor jou wilde zorgen. Ik luister nog maar half en ik kan het niet geloven, ik heb een broer. Ik ben niet enig kind. Al die tijd hoefde ik mij niet zo eenzaam thuis te voelen omdat ik enig kind zou zijn geweest.
U: Pap, hoe heb je dit al die tijd voor mij kunnen verbergen.
E: Je moeder heeft gezegd dat ze niet wil dat jij er ooit vanaf zou weten en toen heeft ze mij een soort van chanteert. Mag ik trouwens weten hoe je er achter kwam?
U: Bradley was ene Jordan tegengekomen en toen gingen we naar de dierentuin en kwamen we erachter dat hij Anderson heet. Hij zei ook dat hij niemand van zijn vaders kant zelfs niet zijn vader en hij alleen zijn moeder heeft en dat vond ik wel toevallig dus vroeg ik het mij af.
E: Jacky, vergeef je het mij wel. Ik wilde het nooit van je verschuilen, ik wilde zelfs Jordan zelf houden maar zij heeft hem meegenomen.
U: Pap, als je eerlijk bent over het chanteer gedeelte snap ik je maar ik vind het nog steeds niet fijn dat je gelogen hebt. Vergeven doe ik maar vergeten niet.
Ik hoor hem zuchten.
U: Pap hoe oud waren jullie toen Jordan geboren werd?
E: Ik was 18 en je moeder was 16. Toen jij geboren werd was ze nog maar 19 en ik 21 dus had ik wel al wat opgebouwd met mijn bedrijf en zij was nog maar net klaar met haar studie.
U: Ik vind het fijn dat je eerlijk bent maar ik ga wel ophangen want ik wil dit even verwerken.
E: Is goed lieverd. Bel je mij binnenkort weer?
U: Ja doe ik, doei.
E: Doei Jack.
JE LEEST
The photo girl with the boyband
Teen FictionJacky Anderson heeft een beroemde manager als vader. Haar vader is de manager van verschillende boybands. Op een dag gaat haar vader weg op zakenreis dus komt er een boyband bij haar zodat ze niet alleen is. Welke boyband het is komt ze pas de dag z...