Pov: Jacky
Ik lig op mijn bed met mijn camera te kijken naar de foto's die ik net heb gemaakt. Wanneer ik verder kijk zie ik dat de camera ook foto's heeft gemaakt van Sam en mij doordat ik hem op een timer had gezet. Ik zet de foto's gelijk over op mijn laptop naar mijn foto app zodat ik de foto's ook op mijn telefoon heb. Alle foto's van Sam en mij zet ik in een verborgen map en elke foto die ik leuk vind geef ik een hartje, dit doe ik ook bij alle andere foto's. Bij sommige foto's zie je alleen de schimmen van Sam en mij, er zijn ook een paar foto's van mij alleen als schim die ik als achtergrond foto instel en ik zet voor morgen alvast een paar concepten klaar op Instagram zodat ik die makkelijk kan plaatsen. Nadat ik mijn camera heb weggelegd ga ik echt slapen.
Wanneer ik beneden kom zie ik Sam in de keuken staan terwijl hij mij gebaart om stil te zijn. Ik kijk naar wat hij aan het doen is en ik zie dat hij een emmer vult met water, langzaam loop ik naar hem toe met een vragende blik. Hij pakt mijn middel vast zodat ik dichtbij hem sta waarna hij naar de woonkamer wijst waar ik Hailey en de jongens zie slapen. 'Ik ga deze emmer over hun heen gooien' fluistert hij in mijn oor, wat ik niet had verwacht. Ik knik maar bedenk mij dat er wel dingen liggen die kapot kunnen dus wil ik weg lopen om de spullen aan de kant te leggen maar hij pakt mijn arm vast met een vragende blik. Gebarend probeer ik hem duidelijk te maken dat hij mij moet vertrouwen, na een tijdje trekt hij mij even naar zich toe en geeft hij een kus op mijn voorhoofd en laat mij los. Als ik alle telefoons en andere spullen heb weggehaald gebaar ik dat hij kan maar ik ga wel zelf in de keuken staan zodat hun mij niet verdenken. Vanuit de woonkamer hoor ik gegil terwijl ik ontbijt zit te maken voor iedereen. Hailey komt aangelopen en kijkt mij chagrijnig aan, terwijl ze helemaal niet zo nat is geworden. 'Ik kan mijn telefoon niet vinden' hoor ik haar mompelen, ik wijs naar de keuken tafel waar alle spullen liggen. 'Wist jij dat dit ging gebeuren?' vraagt ze 'Misschien maar als ik hem had tegengehouden had ik de hele emmer over mij heen gehad en ik heb tenminste de spullen weggehaald wat hij mij ook al niet wilde laten doen.' Ik loop naar de woonkamer waar vooral Noah en Bradley zeik zijn en de bank, ik pak achter in de kast handdoeken en gooi die naar hun toe terwijl ik de grond begin schoon te maken. 'Waarom liggen er hier handdoeken in de kast?' vraagt Parker terwijl Noah en Bradley achter Sam aan rennen. 'Omdat we dan niet naar de badkamer hoeven te lopen wanneer we hebben gezwommen' zeg ik en wijs naar het strand om te laten zien waar je kan zwemmen. Sam komt aan gerend en kijkt mij aan waarna hij mij weg duwt en de grond begint droog te maken.
In de keuken is Hailey bezig met de tafel te dekken terwijl ze het ontbijt in de gaten houd, ik had wat eitjes in de pan gedaan en brood in de oven. 'Dankje Hail' ze glimlacht naar mij waarna ze zich ook af begint te drogen. Alles zet ik op tafel waarna ik naar de woonkamer loop waar Noah en Bradley zonder shirt en broek staan 'Waar zijn jullie kleren?' vraag ik, ze kijken verbaasd op en kijken beschaamt naar beneden. 'Ze hebben ze opgehangen om te drogen' zegt Sam achter mij waardoor ik bloos aangezien ik hem niet had gezien. Noah staan best ongemakkelijk in zijn onderbroek terwijl Parker hem zit te bekijken, ik loop naar Parker toe en zwaai voor zijn ogen waardoor hij mij beschaamt aan kijkt. 'Noah en Bradley ga kleding aan doen zodat we kunnen eten' zeg ik waarna ze naar boven lopen 'Waar is eten?' hoor ik Sam zeggen 'Jones je moet wachten op de rest' zegt Parker tegen Sam. 'Noemen jullie elkaar bij jullie achternamen?' 'Soms' 'Wat is iedereen hun achternaam dan?' vraag ik maar Parker en Sam lopen naar de tafel met eten. Noah en Bradley zijn er ook weer 'Jacky, het is Noah Smith, Sammy Jones, Bradley Williams en Parker Brown' zegt Parker tegen mij, ik knik 'Wie heeft dit eten eigenlijk gemaakt?' vraagt Bradley 'Anderson' hoor ik Noah zeggen 'Hoe weet je dat?' vraag ik verbaasd 'Gokje, maar blijkbaar een goed gokje' ik knik.
Er wordt aangebeld terwijl de jongens aan het gamen zijn en Hailey en ik toekijken. Bij de deur aangekomen zie ik al wie het is waardoor ik glimlach en alvast buk wanneer ik de deur open doe. 'Jacky!' schreeuwt Kiki, Hailey haar zusje van 8 jaar 'Hey Kiki' zeg ik terwijl ik haar optil. Ik zwaai naar hun moeder waarna ik de deur weer dicht doe. 'Hey wist je al wie hier zijn?' vraag ik terwijl ik naar de woonkamer loop, ze schudt haar hoofd 'Weet je nog die band waar Hailey altijd over praat' ze knikt 'Die is hier' ze kijkt mij verbaasd aan en wil uit mijn armen gaan maar ik houd haar goed vast omdat ik al weet dat ze verlegen gaat worden. Kiki heeft blond haar met een oranje gloed, blauwe ogen en wanneer ze je kent is ze heel druk maar anders is ze heel verlegen en dat komt een beetje door haar autisme omdat ze dan niet weet hoe ze moet doen. In de woonkamer aangekomen kijkt ze rond waarna ze Hailey als eerst ziet en zwaait maar wanneer ze verder kijkt kijken allemaal ogen haar aan waardoor ze zich verstopt in mijn nek. Ze is best een klein meisje voor een 8 jarige dus kan ik haar makkelijk vast blijven houden. 'Wie is dat?' vraagt Sam terwijl hij rustig naar mij toe loopt 'Dit kleine schattige meisje' ik voel Kiki mij een zachte duw geven waardoor ik weet dat ze bloost. 'Is Kiki Grey, het zusje van dat mens daar' zeg ik terwijl ik wijs naar Hailey. 'Hey Kiki' hoor ik Sam achter mij fluisteren, Kiki kijkt op 'High five?' vraagt Sam waarna Kiki hem een high five geeft en giechelt. 'Kiki, sinds wanneer kan jij niet meer zelf lopen' hoor ik Hailey zeggen terwijl ze Kiki begint te kietelen en ze uit mijn armen springt en naar boven rent. De jongens kijken me verbaasd aan 'Is dit altijd zo?' vraagt Parker 'Ja, maar jullie vinden dat raar hebben jullie jezelf wel eens gezien?' 'Ja maar Hailey ziet er niet uit als een druk iemand' hoor ik Bradley zeggen 'Dan hebben jullie haar nog niet echt gezien, Hailey is heel druk maar dat is ze niet doordat ze echt een grote fan van jullie is en jullie pas net kent' leg ik uit 'Luna, wanneer mag je je pup ophalen?' de jongens kijken Sam raar aan maar wij negeren beide hun blikken 'Over 7 dagen, waarom dan?' 'Dat ik zie zijn er nog geen spullen voor een pup hier, moet dat dan niet gehaald worden' ik knik 'Zullen we straks dan met zijn alle spullen halen, dan komt Kiki misschien ook wat meer uit haar schulp' 'Dat is een goed idee, ik ga het even tegen Hailey zeggen'.
JE LEEST
The photo girl with the boyband
Novela JuvenilJacky Anderson heeft een beroemde manager als vader. Haar vader is de manager van verschillende boybands. Op een dag gaat haar vader weg op zakenreis dus komt er een boyband bij haar zodat ze niet alleen is. Welke boyband het is komt ze pas de dag z...