8.

106 2 0
                                    

Pov: Jacky

Ik kijk rond en zie twee jongens bij de tafel van het eten staan en één jongen staat achter Hailey, hij is waarschijnlijk degene die haar stil maakte, de laatste jongen staat naast mij en kijkt mij bezorgt aan. De jongens bij de tafel zien er totaal niet hetzelfde uit want de een heeft groene ogen en bruin haar en de ander heeft zwart haar en bruine ogen. Ook hebben ze beide hele andere stijlen qua kleding want degene met bruin haar heeft een spijkerbroek aan met een sweater terwijl de jongen met zwart haar meer een wat stoerdere outfit aan heeft met een, denk ik, nep leren jasje. De jongen die bij Hailey staat heeft bruine ogen en bruin haar, hij heeft ook een spijkerbroek aan met een shirt aan. De jongen naast mij heeft blauwe ogen en blond haar en heeft ook een spijkerbroek aan met een shirt en jasje.

'Dit is misschien een rare vraag maar wat doen jullie hier?' vraagt de jongen met groene ogen bij de tafel. Ik zie aan Hailey dat ze helemaal hyper wordt waardoor ik haar vragend aankijk 'Weet je nou echt niet wie hun zijn?' vraagt ze alsof ik gek ben en totaal de vraag negerend, ik schud mijn hoofd. Ik laat haar maar en beantwoord de jongen zijn vraag 'Wij komen eten aangezien wij hier al mochten zijn en we backstage passen hebben' hij knikt en zichzelf en de rest voorstelt terwijl Hailey hun allemaal voorbij gaat voor een knuffel. 'Ik ben Noah, dit is Bradley' zegt hij terwijl hij wijst naar de jongen naast hem met het zwarte haar. 'De jongen naast jou is Sammy en dat is Parker' ik knik en herken de namen 'Waarvan herken ik jullie namen?' vraag ik terwijl ik eten wil pakken maar mijn arm wordt vast gepakt. 'Hoe kan je ons niet kennen als je hier voor ons concert bent.' zegt Bradley arrogant 'Misschien omdat ik naartoe ben gesleept door haar omdat zij er zo graag heen wilt' zeg ik terug terwijl ik Sammy vragend aankijk aangezien hij mijn arm vast heeft. 'Gaat het goed, omdat je net zo erg schrok?' zegt hij verlegen 'Uhm ja hoor' zeg ik een beetje beschaamd omdat het eigenlijk best raar is dat ik hier ben en niet weet wie hun zijn en hoe ik net op de grond zat. Hij knikt en laat mij los waarna hij meeloopt naar het eten. Hailey zit ondertussen hun helemaal te overhoren waardoor ze amper kunnen eten, ik kijk haar aan waardoor ze eten gaat pakken en de jongens nu rustig hun eten kunnen pakken. 'Willen jullie mee naar onze kamer?' vraagt Parker, ik kijk Hailey aan maar ik denk dat ik het antwoord al weet. 'Ja graag' zegt ze snel 'Ga maar met ze mee ik kom er zo aan' zeg ik tegen haar aangezien ik mijn medicijnen moet pakken.

Ik loop naar het eten en pak wat eten met een flesje water en mijn medicijnen die hier ook liggen, ik kijk om en zie dat Noah er nog staat om flesjes water te pakken. We lopen samen naar hun kamer terwijl hij ondertussen vraagt hoe het gaat en hij uitlegt hoe de jongens eigenlijk zijn. 'Oké aangezien je ons niet kent ga ik uitleggen hoe wij allemaal zijn. Ik begin bij mezelf nou ik ben Noah Smith en ik ben van de groep de rustigste en ik ben bi. Dan heb je Bradley Williams, ik zeg je nu al wij noemen elkaar vaak bij elkaar achternaam, maar hij is een beetje de stoerste als je dat zo noemt van de groep en hij flirt veel met meiden. Parker Brown, hij is de verantwoordelijke van de groep en hij is ook de bezorgste. Waarschijnlijk omdat hij 3 zusjes heeft, Parker is ook bi. Dan heb je ook nog Sammy Jones, hij is de drukste van de groep en hij is een beetje het kind tussen ons vieren. Ik zeg dit eigenlijk allemaal omdat ik je vertrouw en ik weet eigenlijk niet echt waarom en het is eigenlijk de algemene informatie die elke fan van ons weet.' Ik knik 'Hailey en ik zijn al heel lang beste vriendinnen al ongeveer 13 jaar. Hailey is van ons twee meer de meisjesachtige en ik ben meer van de truien enzo. Ook is Hailey heel erg druk en ben ik erg rustig.' Hij knikt waarna hij de deur open doet omdat we al bij hun kamer zijn.

Hailey is heel druk in gesprek met Parker en Bradley en een klein beetje Noah maar hij zit meer te luisteren dan echt mee te praten terwijl ik op de grote zitzak zit te luisteren naar muziek door Hailey haar AirPods. Ik wordt aangetikt door Sammy waardoor ik op kijk en mijn muziek op pauze zet. 'Hey' zegt hij terwijl hij naast mij komt zitten 'Vind je het eigenlijk wel leuk om hier te zijn?' 'Ja maar ik vind het wachten tot het concert begint altijd zo lang duren' hij knikt begrijpend waarna hij naar mijn camera kijkt die naast mij staat. 'Mag ik kijken?' ik knik en wil hem aangeven maar hij leunt al over mij heen en pakt hem. Hij kijkt naar de foto's die ik net allemaal heb gemaakt toen Hailey aan het rondkijken was in het gebouw. Ik kijk over zijn schouders mee naar welke foto's hij allemaal ziet. Hij geeft mijn camera terug met de foto van de band openstaand terug. 'Je bent goed' 'Dankje' 'Heb je zin om straks bij de soundcheck foto's te maken?' ik knik en kijk op wanneer de deur open gaat.

De rest kijkt ook op en ik zie mijn vader daar staan op zijn telefoon kijkend. 'Jongens ik heb een vraag aan jullie' 'Wat is je vraag?' vraagt Parker 'Ik ga vanavond weg voor een paar maanden dus mijn vraag was of jullie in mijn vakantiehuis willen zijn voor die maanden aangezien ik mijn dochter niet alleen wil laten voor al die tijd?' Parker kijkt naar de jongens die knikken 'Ja hoor is goed' 'Top jullie moeten haar dan ook binnenkort brengen naar het nestje van haar puppy die ze dan ophaalt' 'Dat is ook goed maar wanneer ontmoeten wij haar dan?' mijn vader kijkt op en ziet Hailey en mij zitten. 'Blijkbaar hebben jullie haar al ontmoet' zegt hij verbaasd, mij vragend aankijkend.

The photo girl with the boybandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu