29.

63 2 0
                                    

Pov: Jacky

Nadat we gisteren avond nog hebben gekletst met zijn allen hebben we nog een film gekeken waarna Jordan naar huis is gegaan. Zelf wil ik dat Jordan bij ons blijft omdat hij anders steeds terug moet naar onze moeder, ik zie haar niet als mijn moeder maar meer als draagmoeder omdat ze er toch nooit voor mij is geweest. Mijn vader heeft ook al gezegd dat hij mag blijven slapen wanneer hij wil en als hij wil hij ook wel de voogdij wil over hem maar hij wil ook geen gezeik krijgen met mijn zogenaamde moeder.

Hailey heb ik gisteren ook geappt of ze vandaag langs wil komen met Kiki en Kitty. Kiki wilde nog graag dat Kitty en Buddy elkaar ontmoeten dus dacht ik dat dat vandaag wel kon en ik misschien ook een fotoshoot kan houden met Kiki en Kitty samen. Hailey en Bradley zijn gelijk gaan praten in zijn kamer omdat ik daarom wilde dat Hailey kwam. Sam zit Kiki te kietelen terwijl ik Buddy erbij heb gehaald om hem kennis te laten maken met Kitty. 'Sam laat Kiki nu eens gaan dan kan ze Kitty pakken en kunnen ze kennismaken.' Hij knikt en laat Kiki gaan, Kiki is nog aan het bijkomen van het kietelen wanneer ze langzaam op staat en Kitty pakt. Buddy en Kitty staan tegenover elkaar en snuffelen, Kitty is wel wat banger omdat Buddy al best erg is gegroeid. Buddy gaat liggen waardoor Kitty op hem klimt. Volgens mij vinden ze elkaar wel aardig dus laat ik ze met rust omdat ik zie dat het goed gaat. Kiki zit blij aan de zijkant toe te kijken. Sam pakt mij vast vanaf achter wanneer ik drinken wil pakken voor ons drieën. 'Sam zo gaat het toch niet' mompel ik 'Jawel, dit gaat prima' mompelt hij terwijl hij zijn hoofd op mijn schouder legt en mijn wang een kus geeft. Het drinken staat klaar om meegenomen te worden maar Sam draait mij om. 'Heel even' mompelt hij, zijn lippen zweven voor die van mij terwijl hij mij aankijkt en soms even naar mijn lippen kijkt. 'Heel even' mompel ik terug waarna hij mij zoent. Hij drukt mij tegen het aanrecht aan waardoor ik zijn heupen tegen die van mij voel. Sam zijn handen gaan naar mijn kont waar hij in knijpt als teken dat ik moet springen. Hij tilt mij op en zet mij op het aanrecht waar niks staat. We zijn zo erg bezig dat we niet hoorden dat Noah en Parker naar beneden waren gekomen. 'Jongens wij doen het toch ook niet op het aanrecht.' grapt Noah maar Sam schrikt zo erg dat hij in mijn lip bijt. Gelukkig niet al te hard maar het doet wel zeer. 'Sam, dat doet pijn' zeg ik waarna hij mij gelijk verontschuldigend aan kijkt 'Sorry Luna, dat was niet de bedoeling. Ik schrok door die twee malloten daar.' zegt hij waarna hij hun boos aan kijkt. 'Het was niet gebeurt als jullie het niet zo wat deden om het aanrecht waar ons eten wordt gemaakt.' zegt Noah weer eigenwijs waarna hij drinken pakt wat ik had klaar gemaakt. 'Dat is ons drinken' zegt Sam 'Nu niet meer' zegt Parker lachend die zelf wel eigen drinken inschenkt en een extra glas pakt ter vervanging van het glas dat Noah heeft gepakt. 'Jacky!' roept Kiki 'Ja!' roep ik terug waardoor ze hierheen komt 'Gaan we de foto's maken?' ik knik en kom van het aanrecht af en geef Sam een kusje op zijn wang 'Ben buiten' hij knikt en begint te praten met Noah en Parker.

Buiten aangekomen heeft Kiki, Kitty bij zich. Kitty is erg tam dus gaat ze niet weg bij ons. Kiki gaat klaar staan en dan springt Kitty bij haar op haar rug waar ik foto's van maak. Na een tijdje komt Hailey naar buiten met een grote lach op haar gezicht. Kiki kijkt blij naar Hailey waar ik een foto van maak. Hailey kijkt ons aan waarna ze zegt 'Bradley is mijn vriendje' ze gilt het zowat en ik kan nog net het blije gezicht van hun allebei fotograferen maar zelf loop ik ook naar haar toe om haar te feliciteren en te knuffelen. 'Heeft hij je gelijk boven gevraagd?' vraag ik 'Hij vroeg eerst allemaal dingen en daarna zei hij dat hij mij echt leuk vind en het niet alleen bij flirten wil houden en toen zei ik dat ik hem ook leuk vind en toen vroeg hij mij ' zegt ze nog steeds blij. 'Lekker bezig' zeg ik blij terwijl ik haar nog een keer knuffel. 'Jacky? Zijn we klaar want ik heb geen zin meer' ik knik 'Vond je het wel leuk want je wilde het zelf toch een keer graag doen.' ze knikt 'Ik vond het heel leuk maar nu word ik moe' ik knik begrijpend waarna we met zijn alle naar binnen lopen. 'Ik ga even Jordan bellen' zeg ik tegen iedereen waarna ik weg loop naar mijn kamer. Ik bel hem maar hij neemt niet op waarna ik de deurbel hoor. Ik doe de deur open en daar staat Jordan. 'Ik wilde je net bellen' 'Ik zag het daarom nam ik niet op omdat ik toch al er ben' ik knik en we lopen naar boven. 'Hoe zit dat nou met die Daisy?' vraag ik, hij begint te blozen. 'Ze woont dus in mijn buurt en we gaan naar dezelfde school maar ze heeft dus  een vriend maar ik mag hem echt niet omdat hij haar niet goed behandelt. Op school zitten ze altijd samen maar dan ziet ze er niet blij uit alsof ze gedwongen word.' ik knik 'Heb je haar niet al eens gevraagd hoe dat zit met hun?' 'Ja dat heb ik gevraagd maar dan zegt ze niks maar haar vriendinnen zeggen wel dat ze niet blij is met hun relatie sinds dat hij zich anders is gaan gedragen. Maar daar wil ik nu niet meer over praten want ik ga het zelf wel uitzoeken dus je hoort het wel als ik opeens een vriendin heb' zegt hij met een glimlach. 'Als je hulp nodig hebt zeg je het maar.' Hij knikt dankbaar en dan is het een tijdje stil terwijl we op mijn bed liggen. 'Heeft pap jou goed behandeld?' vraagt hij na een tijdje 'Ja, hij was er niet vaak maar meestal kwam ik dan naar hem toe waar hij trots alles liet zien en zijn bands liet zien en op zich is het wel leuk om foto's te maken van zijn bands. Sommige bands voelen ook als familie omdat ze zo vaak langskomen en ik ze al zo lang ken.' zeg ik terwijl ik hem aankijk 'Ben jij goed behandeld?' vraag ik 'Ze is natuurlijk jong en werkt veel maar oma en opa zorgen vooral voor mij. De laatste tijd wel minder aangezien ze ouder worden en ik meer weg ben maar eigenlijk is ze niet vaak thuis omdat ze ook best vaak naar de kroeg gaat.' ik knik 'Nou gelukkig hebben we elkaar nu.' hij knikt en geeft mij een knuffel waarna we naar beneden gaan waar de rest zit. De foto's had ik ondertussen alweer over gezet waarna ik 1 van de foto's op mijn eigen account had gezet.

 De foto's had ik ondertussen alweer over gezet waarna ik 1 van de foto's op mijn eigen account had gezet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Grey_H en 12.394.238 andere vinden dit leuk

J.Anderson: Fotoshoot met Kiki en Kitty

Reacties uitgeschakeld

The photo girl with the boybandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu