21.

66 2 0
                                    

Pov: Jacky

We hadden bij mij thuis nog wat dingen opgehaald en zijn net weer terug gekomen bij het strandhuis. 'Jongens we zijn thuis!' roep ik waarna ik Noah en Parker naar beneden hoor komen. Buddy zit verbaasd om zich heen te kijken in de woonkamer, ik leg het voer in de keuken en de knuffel in de bench. Noah ziet Buddy en gaat gelijk op de grond zitten en Buddy bekijken, Buddy schrikt en rent naar mij toe en verschuilt zich achter mij. Parker lacht waardoor Noah hem een tik geeft 'Dat is niet lief' zegt Noah zacht. Ik pak Buddy op en ga op de grond naast Noah zitten en pak zijn hand om Buddy te laten ruiken. Buddy kruipt langzaam naar Noah toe en pakt zijn knuffel die Parker uit de bench had gehaald en aan Noah had gegeven. Sam gaat naar boven terwijl wij hier met Buddy blijven. 'Nog bedankt' zegt Noah waarna hij mij knuffelt en Parker kijkt mij ook dankbaar aan. Parker is best verlegen naar mij toe en ik snap het ook wel want ik ben de enige die echt iets weet over hun twee, wel heb ik gehoord dat hij meestal de leiding geeft in de band en zorgt dat alles goed gaat. 'Wanneer krijgen jullie wat?' vraag ik terwijl ik kijk naar hoe Buddy achter het speeltje aan rent. 'We hebben al wat, maar we willen het nog stil houden sowieso voor de fans en ook voor je vader en de jongens.' zegt Noah 'En voor je wat gaat zeggen over dat hun het wel accepteren, dat weten we maar we willen nog even in onze bubbel blijven en jij bent de enige die het al weet en dat komt omdat je het daarvoor ook al door had en je ons alleen maar helpt.' zegt Parker, ik knik en gebaar dat we stoppen erover omdat ik Sam aan hoor komen. 'Hebben jullie nog wat gedaan?' vraagt Noah aan mij 'Wat denk jij, dat wij het in de auto zouden doen iedereen kan je zien. Het enige wat we hebben gedaan is mac gehaald en we hebben gepraat en wat opgehaald bij mij thuis.' 'Wie zegt dat ik het daarover had' zegt Noah. Waardoor ik bloos en beschaamd weg kijk, Sam komt binnen gelopen en kijkt mij vragend aan. Ik wuifde het weg 'Gaan we mijn vader bellen?' vraag ik waarna hij knikt.

Sam had mijn laptop al meegenomen en zet hem klaar. Noah en Parker zitten er wel bij maar dan achter de laptop zodat hij hun niet ziet. Sam klikt op het belknopje en gaat goed zitten. 'Hey Jack, hoi Sammy' groet hij ons en kijkt Sammy vragend aan. Buddy ligt voor mijn voeten dus pak ik hem op en laat pap hem zien 'Hoi pap, kijk eens wie er is' Buddy begint mijn gezicht te likken waardoor ik naar achter leun en lach. Mijn vader lacht 'Doet hij het al goed?' ik knik 'Hij heeft tijdens het rijden geslapen en soms keek hij even op en net heeft hij gespeeld met Parker, Noah en Sam' hij knikt 'Gelukkig' Sam kijkt mij aan en ik knik 'Pap, wij willen je wat vertellen' zeg ik terwijl ik naar Sam en mij wijs. 'Ik heb lu-Jacky gevraagd om mijn vriendin te zijn en dat is ze' zegt Sam 'WAT' zegt hij maar ik weet niet of hij boos is of blij 'Pap' hij onderbreekt mij 'Heeft de Jones nu eindelijk een vriendin' ik zie Sam blozen en ik grinnik 'Dus je vind het niet erg?' vraag ik 'Jack natuurlijk niet, Sammy en de andere jongens voelen het meeste als familie. Ze zijn lekker hun zelf en ik weet dat hij de beste jongen is die je kan krijgen en jij het beste meisje bent die hij kan krijgen' Ik begin te lachen door de gezichten van Parker en Noah. 'Dus je zou mij niet met je dochter laten daten' zegt Parker voor de grap waarna hij in beeld komt. Noah kijkt Parker aan maar ik trap hem onder de tafel door. 'Oh nee, Parker jou al helemaal niet.' zegt mijn vader sarcastisch 'Dat ik weet ben je haar type ook niet.' hoor ik hem fluisteren, ik kijk hem geschrokken aan 'Pap' 'Wat ik weet heus wel op wat voor types mijn bloedeigen dochter valt. Dat je nog nooit een relatie hebt gehad betekent niet dat ik niet zie naar wie je wel en niet kijkt.' 'Pap hou op' zeg ik terwijl ik bloos 'Je maakt het er niet beter van' zegt Noah waarna hij ook tevoorschijn komt. 'Alsof ik jullie niet zie kijken' Noah begint te blozen waardoor ik vragend naar hem kijk 'Jack, ik heb hem een keer betrapt op het staren naar een paar mensen' ik knik begrijpend. Mijn vader zei het net alsof ik nog nooit iets heb gedaan met jongens maar er zijn zeker al dingen die gebeurd zijn waarvan hij niks wil weten. Sam kijkt mij aan en glimlacht waarna hij mij tegen zich aan wil trekken maar Buddy gaat tussen ons in liggen. 'Mag jij mij niet ofzo, eerst mijn kipnugget en nu dit' zegt hij tegen Buddy waardoor ik begin te lachen en anders ga zitten zodat ik tegen Sam aan zit met Buddy op mijn schoot. 'Jongens ik vond het heel leuk jullie weer gesproken te hebben maar ik moet weer gaan' zegt mijn vader waardoor ik knik en iedereen hem gedag zegt. Noah en Parker gaan op de andere bank zitten waarna ik zie dat Parker wat vraagt en wanneer Noah antwoord geeft hij begint te blozen. Sam wil net naar hun kijken maar ik pak zijn hoofd vast en kus hem. Sam schrikt maar kust wel terug, Buddy begint omhoog te klimmen en geeft een poot tegen Sam zijn hoofd aan. Noah en Parker schieten in de lach maar Sam gromt alleen maar geïrriteerd. Buddy kijkt mij alleen met een schuin hoofd aan waardoor ik hem oppak en hem knuffel. 'Kom dan gaan we naar buiten, dan kan je plassen' Buddy beweegt zijn hoofd heen en weer waardoor je ziet dat hij luistert. 'Anderson' roept Parker mij terug 'Ja' 'Jij fotografeert toch graag' ik knik 'Misschien is het leuk om naar de dierentuin te gaan wanneer Buddy wat langer kan lopen, dan kan je foto's maken en dan kunnen we ook misschien hem optillen als het te veel lopen is of een kar ofzo meenemen' 'Dat is inderdaad een leuk idee, dan kunnen we Hailey en Kiki ook meenemen' hij knikt en ik lijn Buddy aan. Ik wil net de deur dicht doen maar dat lukt niet door een voet die hem tegenhoudt. Noah houd de deur tegen 'Ik ga mee en ja ik heb Sammy tegen moeten houden omdat hij mee wilde' Ik grinnik en knik waarna we samen beginnen te lopen.

The photo girl with the boybandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu