Pov: Jacky
We zitten nog steeds in de kleedkamer wanneer Sammy mijn telefoon uit mijn zak pakt wat makkelijk ging omdat hij naast mij kwam zitten. 'Sam wat ben je aan het doen?' 'Niks, kan je even je code invullen?' Ik kijk hem argwanend aan maar vul toch mijn code in. Hailey kijkt mij verbaasd aan waarna ze ineens een appje krijgt en haar telefoon laat zien. Ik kijk pak haar telefoon en zie dat wij beide in een groepsapp zijn geplaatst met allemaal nummers. Sammy geeft mijn telefoon terug en ik zie die groepsapp open staan maar ik zie wel wie wie is. Ik pak Hailey haar telefoon en ontgrendel hem en toets alle namen in bij de goede nummers waarna ik haar telefoon terug geef en ze kijkt naar de namen. 'Uhm meiden wie van jullie is wie want jullie staan allebei op beide profielfoto's?' hoor ik Parker vragen. Ik wil net antwoord geven wanneer Hailey al antwoord geeft 'Kom daar maar zelf achter' 'En jullie mogen niet bij Sammy kijken en Sam jij mag het ook niet zeggen tegen hun.' zeg ik er nog snel achter omdat ik had gezien dat Sammy ons beide in zijn contacten heeft staan.
We zitten al een tijdje te kletsen en de jongens zitten soms wat te kloten wanneer er op de deur geklopt wordt. 'Jongens jullie moeten gaan' zie ik 1 van de crewleden zeggen waarna hij weer weg gaat. 'Parker, onze spullen lagen er toch al?' vraagt Bradley 'Ja' 'Gelukkig want ik heb geen zin meer om alles te pakken' zucht hij nu opgelucht. Ik sta op waarna ik mijn 2 koffers pak met mijn tasje, ik zie de jongens mij aan kijken waarna ze ook een paar spullen van Hailey en mij over nemen. Sammy wil mijn koffer pakken waar mijn boeken en camera spullen inzitten maar ik geef hem mijn andere koffer, hij kijkt mij vragend aan maar laat het al snel gaan.
We lopen naar het busje, Bradley wil al voor gaan zitten maar Hailey houd hem tegen en fluistert wat in zijn oor waarna hij mij even aan kijkt en knikt. Hailey en Bradley zitten nu samen met Parker tussen hun in achterin. Noah gaat achter het stuur zitten en Sammy gaat in de kofferbak zitten, er zit een uitklapbare stoel. Ik stap in naast Noah, Noah zet de muziek aan en vraagt aan mij het adres die ik geef. Het is best een luxe bus want er passen in totaal 8 mensen in, er zijn meerdere speakers waardoor je de bas van de muziek goed voelt. Je hebt ook een heel scherm waar je de muziek kan instellen en de route kan zien, waar Noah het adres in heeft gevoerd. Het raam zet ik wat open zodat er frisse lucht binnen komt. Bradley en Sammy zijn aan het praten wanneer ik mijn naam hoor 'Bradley waarom liet je Jacky voorzitten dat doe je normaal gesproken nooit' zegt Sammy 'Ja niemand mag daar zitten van jouw' zegt Parker 'Gewoon, mag ik niet een keer ergens anders zitten?' 'Jacky waarom liet Bradley jouw daar zitten?' hoor ik Parker zeggen waarna ik mij omdraai 'Hoe moet ik dat weten' ik kijk Hailey vragend aan, ze wijst naar haar telefoon. Ik pak mijn telefoon en kijk naar het appje van Hailey waarin staat dat ze heeft gezegd dat ik claustrofobisch ben. Ik vind het niet erg dat ze het heeft gezegd aangezien ik de aankomende weken toch met hun zit opgescheept en de meeste mensen waarmee ik omga het weten. Ik draai mij om naar Bradley 'Je mag best de echte reden zeggen hoor' zeg ik alsof ik het nog niet weet wat Bradley dus als goedkeuring ziet om het te zeggen. 'Hailey hield mij tegen en zei dat Jacky claustrofobisch is en dus liever voorin zit.' De rest van de jongens kijken mij vragend aan waarna ik knik dat het waar is. 'Maar de reden dat je in één dook toen je ons ontmoeten is toch niet door je claustrofobie? Of wel?' vraagt Noah 'Nee dat komt daar inderdaad niet door en ik denk dat het komt doordat ik ben half doof dus schrik ik sneller van harde geluiden omdat ik niet goed hoor waar het vandaan komt. En doordat Hailey zo hard gilde schrok ik.' verklaar ik. 'Heb je er dan geen last van tijdens concerten?' vraagt Sammy 'Nee want dan weet ik dat het gaat gebeuren en waar het vandaan komt, zelf ben ik ook bang voor vuurwerk erdoor' ze knikken allemaal begrijpend. We rijden op de snelweg waardoor Noah met 1 hand kan rijden en dus een geruststellende hand op mijn schouder legt en even een kneepje in mijn schouder geeft.
Wanneer we aankomen stap ik uit en doe ik de kofferbak open zodat Sammy eruit kan en we de spullen kunnen pakken. 'Dankje' 'Geen probleem' hij draait zich om naar het huis en kijkt wat verbaasd. 'Waarom zo verbaasd?' vraag ik 'Ik had niet verwacht dat het er zo uit ziet' zegt hij nog steeds rond kijkend 'Wat had je dan verwacht?' 'Of een best klein huis of heel groot en dit is er tussen in' 'Zo veel ruimte hebben wij niet nodig want we zijn maar met zijn tweeën, we hebben vier slaapkamers die gebruikt worden en vier logeerkamers voor als er een band blijft slapen.' hij knikt 'Heb je nog een tip met welke kamer het beste is?' ik kom wat dichterbij hem staan en fluister in zijn oor 'Boven aan het einde van de gang de linker deur' ik ga weer weg en zie zijn nekharen omhoog staan. Ik pak mijn koffers en loop verder, 1 van mijn koffers word uit mijn handen gepakt waarna Sammy naar boven sprint. Gelukkig heeft hij mijn kleding en niet mijn cameraspullen. De jongens zitten verbaasd te kijken naar het aantal deuren maar Sammy rent al naar de kamer die ik zei dat hij het beste kon zitten. 'Sam laat maar daar in de gang staan' hij knikt en pakt zijn spullen en zet ze in zijn kamer. 'Jongens jullie kunnen kiezen uit deze kamers' zeg ik terwijl ik drie kamers aan wijs. Ik pak mijn koffer die Sammy had en loop naar mijn kamer helemaal aan het einde van de gang. Hailey kijkt mij aan en gaat in haar kamer, de rechter deur aan het einde van de gang. Hailey en Kiki hebben een eigen kamer hier naast elkaar aan de rechterkant terwijl mijn vader zijn kamer beneden zit.
JE LEEST
The photo girl with the boyband
Teen FictionJacky Anderson heeft een beroemde manager als vader. Haar vader is de manager van verschillende boybands. Op een dag gaat haar vader weg op zakenreis dus komt er een boyband bij haar zodat ze niet alleen is. Welke boyband het is komt ze pas de dag z...