Pov: Jacky
Noah en ik hebben gekletst tijdens het korte rondje met Buddy. Hierdoor zijn we op het idee gekomen om straks als we thuis zijn alvast kaartjes te kopen voor de dierentuin omdat we een kar gaan halen waar Buddy in kan met onze tassen. Zo hoeft Buddy nog niet te veel te lopen aangezien hij nog erg jong is en hoeven wij onze tassen niet te dragen. Thuis aangekomen is Bradley er ook weer 'Jongens wij gaan de kaartjes bestellen voor de dierentuin want we hebben al een idee voor Buddy' zegt Noah gelijk wanneer we de woonkamer binnen komen. Zelf bel ik gelijk Hailey om te vragen of hun twee ook mee gaan. 'Hailey en Kiki gaan ook mee' zeg ik wanneer ik binnen kom lopen en de jongens aan kijk 'Vinden jullie het goed als er nog iemand meegaat die ik vandaag heb ontmoet?' vraagt Bradley. 'Jongen of meisje?' hoor ik Parker vragen, waarschijnlijk omdat als het een meisje is er een grote kans is dat er een fan mee gaat. 'Jongen, hij heet Jordan en is best aardig. Ik denk dat jullie hem wel mogen en hij kent ons niet.' De jongens knikken en ik vind het ook wel prima. 'Ik ga even vragen of hij het zelf ook wel wil.' 'Dat is wel handig om te weten' lacht Sam.
'Parker en Noah als jullie zo'n kar gaan halen zodat we die kunnen gebruiken dan ga ik de kaartjes bestellen. Parker Noah weet wat voor kar dus laat hem het uitzoeken' zeg ik terwijl ik alvast achter de computer ga zitten om het te bestellen. 'Bradley' schreeuw ik 'Ja' zegt hij terwijl hij om de hoek komt 'Gaat hij mee en rijd hij met ons mee?' hij knikt 'Dan moet er 1 iemand op schoot bij iemand omdat het anders niet past.' zegt Sam 'Buddy gaat al bij mij op schoot dus dan word het denk ik Kiki bij Hail op schoot' zeg ik, ze knikken en ik app het even naar Hailey. Dat zijn dus 10 kaartjes waaronder 1 kinderkaartje en 1 hondenkaartje en 1 parkeerkaart. 'We gaan dan morgen wel vroeg weg want we moeten 1 uur rijden en we kunnen om 10 uur naar binnen.' zeg ik. Sam komt achter mij staan en geeft mij een kus in mijn nek 'Is goed, neem je dan je camera mee?' Ik knik en draai mij om zodat ik hem kan knuffelen. De foto's die ik dan op mijn foto account zet moet ik er wel wat later op zetten omdat het anders wel wat opvalt. 'Ik heb wel even een mailtje gestuurd naar het park zodat ze weten dat we komen en dat er misschien wat overlast kan zijn wanneer we herkent worden.' hij knikt 'Dan mag ik dit allemaal niet doen' fluistert hij waarna hij mij nog meer kusjes geeft. 'Nope, of je wil dat het bekend wordt maar ik wil eerst een foto van ons samen plaatsen waarbij je ons niet herkent voordat we het helemaal bekend maken. Jij kan die foto dan uiteindelijk ook plaatsen wanneer we het bekend maken en dan maar afwachten tot ze het doorhebben' zeg ik en hij knikt en humt in mijn nek. 'Dat is een hele goede' ik grinnik en geef hem een kus waarna ik mijn telefoon pak en naar de foto kijk. 'Wil je die dan gaan plaatsen?' 'Ja' 'Het is echt een leuke foto, ik ben geeneens te herkennen als je niet weet wie het is' ik grinnik 'Bradley, weet Jordan dat wij een relatie hebben want ik wil morgen iets proberen' vraag ik 'Nope, hij weet geen eens dat jij bestaat. Ik heb alleen gezegd dat we morgen met vrienden naar de dierentuin gaan' ik knik 'Ik wil deze foto aan hem laten zien en kijken of hij weet wie het is' Sam begint te lachen en pakt mij weer vast. 'Sam, ik wil naar bed want ik ben moe' 'Maar dat wil ik niet' mompelt hij. Ik wring mij los uit zijn greep en pak Buddy rustig vast zodat hij niet wakker word en neem zijn speeltje mee. Boven in mijn kamer leg ik hem in zijn mand waarna hij wat verschuift en weer gaat slapen. In de groepsapp stuur ik nog een appje met de tijd dat we weg moeten waarna ik mij klaar maak en ga liggen.
Om mijn middel voel ik een arm wanneer ik wakker word maar dat is niet het gene wat mij wakker heeft gemaakt. 'Buddy, stop straks maak je haar wakker' hoor ik Sam mompelen. Hij ziet mij kijken en zucht 'Kijk nou wat je hebt gedaan nu is ze wakker' 'Hoe is hij op het bed gekomen?' 'Voordat ik ging slapen keek hij mij aan en toen heb ik een paar spullen zo neergezet zodat het een trappetje maakt en hij er zelf op kon komen.' Buddy ligt tussen ons in mij met een schuin hoofd aan te kijken. 'Wil je eten en naar buiten?' vraag ik terwijl ik mij snel even omkleed in een jogging broek en trui van Sam zodat ik hem even kan laten eten en hij naar buiten kan. Buddy rent naar mijn deur maar ik pak hem op zodat hij niet van de trap af kan rennen. Eerst geef ik hem eten en wil ik zijn riem pakken maar ik zie Sam al met een moe hoofd naast mij staan. 'Ik loop met je mee' mompelt hij met een schorre stem 'Je kan ook nog even gaan slapen' zeg ik maar hij doet zijn schoenen al aan en lijnt Buddy aan. Buiten zijn we al een tijdje stil tot Sam begint te praten 'Luna?' ik kijk op 'Ik had toch op je camera gekeken bij het concert en een paar van je foto's herkende ik' ik kijk hem even geschrokken aan 'Hoe herken je die dan?' 'Ik zit best vaak op onze instagram account en toen heb ik ooit eens gevraagd aan de photo girl of wij een paar foto's van haar mochten gebruiken die ze had gemaakt van een andere band waar wij best veel contact mee hebben. Toen had ze de foto's gestuurd en een paar van die foto's stonden op jouw camera.' Ik kijk hem aan en we lopen weer een tijdje in stilte verder. 'Ik snap na ons gesprek in de auto waarom je het geheim houd maar je talent is echt goed. Ik vind het ook niet erg dat je het niet heb gezegd nadat we elkaar meer leerde kennen' 'Daarom vroeg je dus ook of ik mijn camera mee neem vandaag?' hij knikt 'Ik ga het ook tegen niemand zeggen maar ik wil wel de foto's die je op je eigen account heb geplaatst van ons ook plaatsen op de instagram van de band.' 'Ik wil niet dat je dit doet omdat ik het ben' zeg ik terwijl ik stop met lopen. 'Ik doe het ook niet omdat jij het bent, ik doe het omdat het echt goede foto's zijn en ik het nog wilde vragen via instagram maar ik kan het ook via hier vragen' ik knik. Ik knuffel hem omdat ik best zenuwachtig ben voor als iemand er achter kwam en dat is nu gebeurt. Hij geeft mij een kus waarna we naar huis lopen.
JE LEEST
The photo girl with the boyband
أدب المراهقينJacky Anderson heeft een beroemde manager als vader. Haar vader is de manager van verschillende boybands. Op een dag gaat haar vader weg op zakenreis dus komt er een boyband bij haar zodat ze niet alleen is. Welke boyband het is komt ze pas de dag z...