Pov: Hailey
Jacky en ik liggen in haar hangstoel in haar kamer. Ze heeft een hangstoel die heel groot is waardoor er ongeveer 3 mensen in passen. We zijn aan het kletsen tot ik mij bedenk dat wij geen eens weten wanneer het concert is. 'Jacky misschien moeten we aan je vader vragen waar en wanneer het concert is' Ze kijkt op en knikt 'Oja dat is misschien wel handig' zegt ze beschaamd omdat ze het nooit heeft bedacht. 'Kom dan gaan we naar beneden' zeg ik en sta op terwijl Jacky mij lui aankijkt. 'Kom op we moeten wel gaan, dan kunnen we ook gelijk ijs halen enzo' Ik sleepte haar mee naar beneden waar Ethan op de bank ligt.
'Hey meiden' 'Hey' 'Waar en wanneer is het concert eigenlijk pap?' vraagt Jacky. 'Overmorgen, dus misschien is het handig als Hailey vandaag ook al blijft slapen als je dat wilt natuurlijk' Ik knik en kijk Jacky aan 'Er liggen toch nog wel wat kleding van mij hier?' 'Ja als het goed is wel en anders leen je wat van mij' 'Je weet dat ik die kleding niet draag' 'Dat weet ik maar ik draag jou kleding ook niet en ik ben blij dat wij niet elkaars kleding stellen' 'Het zou wel leuk zijn om 1 setje kleding hetzelfde te hebben' ze knikt. Ik pak mijn autosleutels en trek Jacky mee want ze wil al gaan zitten. 'Nee ik wil niet mee' 'Kom op we gaan ijs halen en eten voor de komende dagen en misschien kunnen we een matchende outfit halen. Ook heb ik hier niks liggen voor naar een concert te gaan en dat heb ik thuis ook niet want dit word mijn eerste concert' 'Oké' geeft ze toe.
Bij de winkels gaan we eerst voor kleding kijken want anders smelt het ijs. Wij zijn in een kledingwinkel waar ik de perfecte matching shirts zie. Ik pak Jacky haar arm waardoor ze bijna haar kleding laat vallen die ze al had gepakt en trok haar mee. 'Kijk dit' zeg ik terwijl ik wijs naar de shirts. 'Deze moeten we echt kopen' schreeuw ik hyper. Jacky knikt en pakt ze gelijk in onze maten.
We kijken nog verder en ik pak nog wat jurkjes en rokjes maar ook een paar jeans aangezien ik bij Jacky ben de aankomende dagen. Deze kleding blijft ook bij haar liggen. 'Jacky wat ga jij eigenlijk aantrekken naar het concert?' 'Ik denk gewoon mijn trui die ik van de crew heb gekregen.' 'Maar dat is toch niet leuk, wij gaan samen naar een concert en dit is mijn eerste concert ooit' 'Wat moet ik dan aan want ik ga mij niet helemaal optutten' ik denk even na en bedenk mij dat we die shirts aan kunnen trekken die ik net zag. 'Kom we doen die matchende shirts aan, je hoeft niet alleen dat te dragen je kan ook een trui meenemen maar ik snap niet hoe jij het niet warm krijgt daar' 'Ik neem wel mijn trui mee en die leg ik backstage neer' ik knik want het is best een goed idee.
Wanneer we de kleding hebben gepast en hebben betaald zijn we eerst gaan lunchen bij een Subway en nu gaan we eten halen zoals ijs, chips en koekjes. Wij pakken 1 kar en ik ga erin zitten terwijl Jacky langs de rijen loopt en ik spullen in de kar leg. 'Jacky?' 'Ja?' Vraagt ze waarschijnlijk verwachtend dat ik iets zeg dat zij niet leuk vind. 'Mogen we Ben&Jerry ijs?' Vraag ik waarna ik haar aan kijk met puppy ogen. Ze knikt waarna ik hyper word.
Nadat ik de Ben&Jerry heb gepakt, duwt Jacky mij naar de snack afdeling. Ik pak allemaal eten terwijl Jacky ook allemaal spullen pakt.'Hoe ga je de pup eigenlijk noemen die je krijgt?' vraag ik aan Jacky 'Ik weet het nog niet echt, want ik weet ook niet of het een jongen of meisje wordt. Ik wil de pup namelijk echt naar mij toe laten komen aangezien ik geen pup wil die mij niet leuk vind' 'Dat snap ik wel, maar je kan toch wel al kijken wat je voor naam wil voor een jongen en welke je bij een meisje wil' 'Ik denk dat ik gewoon wacht tot ik de pup heb gezien' ik knik begrijpend. 'Mag ik mee wanneer je gaat kijken voor de pup?' vraag ik, want ik vind pups echt heel schattig. 'Ja is goed, dat lijkt mij leuk' ik knik blij.
Tijdens de terugweg hebben we nog gepraat over hoe we het gaan doen bij het concert, aangezien het mijn eerste concert wordt en al de zoveelste van haar. Ik heb echt zin in het concert want het is echt mijn favoriete band. Veel mensen hebben een favoriet in een boyband of een band in het algemeen maar ik heb geen favoriet ik vind ze allemaal leuk en hun muziek is geweldig.
'Hail ik ben echt blij dat mijn vader jou zo erg mag' 'Ik ook, ben je blij dat je naar hun concert mag?' 'Ja want ik ben nieuwsgierig hoe hun zijn zodat ik weet waarom ik nooit naar hun toe mocht en waarom ik hun nooit heb mogen leren kennen'. 'Wanneer we thuis zijn ga ik je filmpjes laten zien van hun en hoe hun zijn bij concerten. Ik kan je nu al zeggen dat ze qua gedrag bij hun concerten som wel op One Direction lijken. Dit zeg ik omdat ze heel speels zijn en het hun niet boeit wat iedereen denkt' ze knikt.
'Mijn vader heeft om de een of andere reden alleen maar bands die het hen niet boeit wat iedereen vind. Alleen zijn ze allemaal anders qua gedrag.' 'Je vader heeft echt veel verschillende bands zoals: Rock, pop, klassiek, Jazz en R&B' 'Ja echt hè' Ik knik, we zijn bijna thuis waar we eerst het ijs en het andere eten opruimen waarna we de kleding uit ruimen.
JE LEEST
The photo girl with the boyband
Fiksi RemajaJacky Anderson heeft een beroemde manager als vader. Haar vader is de manager van verschillende boybands. Op een dag gaat haar vader weg op zakenreis dus komt er een boyband bij haar zodat ze niet alleen is. Welke boyband het is komt ze pas de dag z...