Réges-régen egy messzi-messzi galaxisban
Star Wars
A történetünk a Yaxen bolygón kezdődik, ahol az emberek szenvednek a Birodalom kegyetlen uralma alatt. Az emberek érzik a szerelmet, a lázadást és a fájdalmat, és közöttük vergődnek az elnyomás és szenvedés közepette. A Birodalom hatalma kiterjed az egész galaxisra, és csak egyetlen szikra hiányzik ahhoz, hogy a lángok szétterjedjenek és mindent felgyújtsanak.Az emberek fáradhatatlanul lázadnak a diktatúra ellen. Titkos szervezetek alakulnak, akik a Birodalom elleni merényleteket és lázadásokat tervezik.
Az elnyomás közepette azonban a remény továbbra is megmarad. Az emberekben lappangó láng tovább ég, és bíznak benne, hogy egyszer sikerül megszabadulniuk a Birodalom kegyetlen uralmától. Hősök emelkednek ki a tömegből, akik vezetik és inspirálják az embereket a harcban. Szövetségesek csatlakoznak a lázadókhoz, akik készek feláldozni mindent a szabadságért.
A történet hősei olyan karakterek, akik keresik a szerelmet és a boldogságot még a sötétségben is. Közben azonban szembesülnek a veszéllyel és a veszteséggel. Az emberek szeretnek és elveszítenek, de sosem adják fel a harcot. A szerelem és a bátorság áthatja a történet minden részletét.
1.rész
Kal Wardin a híres exfejvadász az anyabolygóján, az emberiség számára jelentős eseményeket megélve. Bár most 16 éves lett, már évek óta egyedül él. Az élete azonban drasztikusan megváltozott egy sorsfordító esemény következtében, ami idővel talán napvilágra kerül, de jelenleg még nem akar róla beszélni, legalábbis nem most.Mindennapjai általában átlagosak, járkál az utcákon, igyekszik viselkedni, mint egy "jó" polgár. Előfordul, hogy ellenszegül vagy szabotál az Birodalom akaratával szemben, de ma nem erről volt szó. Most éppen fekete kapucnit visel, páncélban és sisakban járja a várost, kíváncsian figyelve környezetét.
A városa főként az elnyomottság légkörében él, tele fájdalommal és megviselt emberekkel, akik tehetetlenül nézik, ahogy a Birodalom hatalma egyre jobban kiterjed a galaxisra. A hatalom szinonimája itt a félelem, ami megakadályozza az embereket abban, hogy fellépjenek az elnyomás ellen. Éppen ezért Kal itt van. Úgy döntött, hogy megváltoztatja a dolgok menetét, nem csak itt, hanem az egész galaxisban. Azonban ne tévesszen meg a város környezete, mert maga a település technológiailag fejlett, de nem egy metropolisz méretű. Hatalmas tömbházak, vendégházak, éttermek és egyéb üzletek találhatóak itt. A kikötő, ahol a hajók érkeznek és indulnak, pedig fontos kapcsolódási pont a város és a többi hely között.
Természeti szempontból pedig a város körül bőséges erdők, hegyek, tisztások és tavak találhatóak, amik igazi kincset jelentenek ebben a korábban elnyomott világban. De most térjünk vissza Kalhez. Ő csak egyszerűen sétált, és élvezte az átlagos napot, amikor átlépett egy ajtón, mely mögött olyan hely tárult fel, amely nem feltétlenül jó dolgokat takart. Egy kocsmába lépett be. Régebben, vadászként gyakran járt ide feladatok miatt, de most más cél hajtotta ide, valami nagyobb terv részeként.
Kal Wardin megdöbbenve hallotta, ahogy a legundorítóbb hang felcsendült fülében, közölve vele, hogy óriási vérdíjat tűztek ki a fejére. Az alak, aki megszólította, egy gőgös báró lehetett, kényelmesen üldögélve egy díványon. Mellette két Twi'lek rabszolga álldogált, míg a bár többi részén az ő meghajtói lézengtek.Kal nem hagyta, hogy megfélemlítsék, hangosan felkiáltott:
" Nem félek tőled Dandur! Nem tűröm, hogy elnyomd ezt a várost! Ma végezni fogok veled, ezt tudnod kell!"
YOU ARE READING
Star Wars: A Birodalom szilánkjai
Science FictionKal Wardin Egy lobbanékony lázadó pilóta és Jedi padawan. Nem fél szembe nézni a birodalommal. A Wardin családban született apja Jedi védelmező volt, míg megnem ismerte szerelmét, Kal anyját, aki doktornő volt. A Yaxenen élt a köztársaság utolsó év...