Chloe
Ozvalo se klepání na dveře. Otočila jsem se směrem k nim. Objevila se nimi Louisova hlava. Němě mi se mě zeptal, jestli může jít dovnitř. Přikývla jsem na souhlas.
„Dobře, takže v pondělí. Ahoj.“, rozloučila jsem se s volajícím na druhé straně a vrátila svůj nový, přehnaně velký, mobil do kapsy džínsových kraťasů.
„Kdo to byl?“, vyzvídal Louis kráčejíc ke mně.
„Amber.“, moje, no něco jako asistentka.
Louis mě vzal za boky a přitáhl k sobě. Ruce jsem si založila za jeho krkem a vyčkávavě naklonila hlavu ke straně. Neměla jsem tušení, co má v plánu. „Konečně sami.“, zašeptal mi s čelem opřeným o to mé.
„Harry už odešel?“, zeptala jsem se s nadějí v hlase. To se tu moc dlouho nezdržel.
Louis přikývl na souhlas. „Přišel kvůli Tobě, ale když jsem mu řekl, že se mi nelíbí, když sahá na moji přítelkyni, dopil kafe a odešel.“, vysvětlil mi pobaveně.
„Aha.“, řekla jsem udiveně. Celkem se mi ulevilo. Pak mi došlo, co Louis řekl. „Ty jsi mu řekl, že jsem Tvoje přítelkyně?“, zeptala jsem se udiveně, ale zároveň potěšeně.
„Samozřejmě.“, usmál se na mě. „Nechci, aby na Tebe někdo sahal. Jsi jenom moje.“, vysvětlil a lehce mě políbil na čelo.
Může být ještě víc sladký? „Tak to Tě asi moc nepotěším. V pondělí mám natáčet videoklip. A podle toho, co Amber říkala, tak bude kolem mě plno chlapů“, řekla jsem naprosto nevinně.
Louis se odtáhl. „Ty budeš natáčet klip?“, zeptal se nadšeně.
Slyšel vůbec to, že tam bude plno chlapů? Jen tak mimochodem, do půl těla. Přikývla jsem na souhlas.
„Chloe, to je skvělé!“, byl nadšený mnohem víc než já. Sehnul se ke mně a políbil. Byl to tak úžasný pocit cítit jeho rty na svých.
„Takže, co budeme dělat, když jsme konečně sami?“, zeptala jsem se s úsměvem na tváři.
Louis se zamyšleně zamračil. Vypadal tak roztomile. „Mohli bychom si uvařit něco dobrého k večeři a pak se třeba podívat na nějaký film.“, navrhl čekajíc na mou reakci.
„To zní moc hezky.“, pořád jsem se na něj culila, jako poblázněná puberťačka. Políbila jsem ho a ruku v ruce jsme odešli z ložnice.
Přišli jsme do jídelny a vykulila oči. Na stole bylo prostřeno pro dva. Zapálené svíčky, v pozadí hrála tlumená hudba. Zalapala jsem po dechu.
„Líbí?“, zašeptal mi do ucha.
Byla jsem tak dojatá, že jsem ani nemohla najít ta správná slova. „To myslíš, vážně? Je to… dokonalé.“, očima jsem hltala tu romantickou scénu přede mnou.
Louis mě odvedl k židli, pomohl mi posadit se a do skleničky mi nalil víno. Sám se posadil naproti mně a také si nalil.
Zvedl skleničku a pohledem mě vyzval, abych jeho gesto opakovala. „Na Tvou budoucí kariéru a na hlavně na nás.“, pronesl s úsměvem.
„Na vaší kariéru a na nás.“, přidala jsem svou část přípitku. Lehce jsem si lokla. Čekala jsem, že víno bude trpké, ale nebylo. Mělo lehkou nasládlou chuť. Vážně dobré, dokonale ladilo s řeckým salátem, který Louis připravil.
Louis odnesl talíře i s příbory do kuchyně. Skleničky a zbylé víno jsme odnesli do obýváku. Uvelebila jsem se v Louisově náruči a on dálkovým ovladače pustil film.
ČTEŠ
SWEET IDIOT (Sladký idiot)
FanfictionSlavný zpěvák a chudá dívka, která se stará o nemocnou matku. Dokáže on přestat předstírat, že k ní ve skutečnosti cítí něco úplně jiného než opovržení? A jak se ona vypořádá se svým těžkým životem?