3

4.8K 244 11
                                    

Louis

                „Co chceš Louisi?“, zeptal se otráveně Liam, když konečně zvedl telefon.

                „Mám na tebe prosbu. Potřebuju, aby ses zítra stavil u mě a abychom mluvili o nějaké tajné akci, nebo něčem takovým.“, vychrlil jsem ze sebe.

                „To snad nemyslíš vážně!“, Liam zvýšil hlas, „Ta holka u tebe ještě ani nezačala pracovat, a ty už ji chceš zkoušet?“, ptal se nevěřícně.

                „Já ti říkám, že mi prostě nesedí. Čím dřív se ji zbavím, tím líp.“, vysvětlil jsem. „Kdybych to Grace neslíbil, tak ji vyrazím hned.“.

                „Ty jsi vážně idiot.“, povzdechl si. „Fajn zítra přijdu.“, rezignoval a zavěsil.

                Tak to bychom měli. Jedna část plánu splněna. Teď ještě tu druhou.

                V mobilu jsem našel číslo, které jsem potřeboval a zahájil hovor. Osoba na druhé straně to zvedla hned na druhé zazvonění.

                „Ahoj Jackie, tady Louis.“, pozdravil jsem. „Myslíš, že by sis na mě mohla zítra udělat čas?“.

Chloe

                „Ahoj Chloe, tak jak bylo u staříka?“, pozdravil Ian, když jsem došla k baru.

                „Ahoj. Kdyby to byl stařík, byla bych radši.“, oddechla jsem si a zakroutila hlavou. Nechápavě se na mě podíval. „Je to kluk, o asi o tři roky starší než já. Vážně hezký, ale chová se jako naprostý idiot.“, vysvětlila jsem.

                „Aha.“, pronesl chápavě Ian. Naštěstí to už více nerozebíral. Měla jsem přeci zakázáno o Louisovi s kýmkoli mluvit. „Měla by ses jít převléknout. Za chvíli začnou chodit lidi.“, usmál se na mě.

                „Doufám, že jich tu dneska moc nebude.“, svěsila jsem ramena.

                „Snad nemáš trému.“, popíchnul mě.

                „Vždyť mě znáš.“, nasadila jsem nucený úsměv a odešla do šaten.

                Otevřela jsem svou skřínku. Byly tu dvě uniformy. Jedna určená pro barmany, ale tu jsem dnes nepotřebovala. Sáhla jsem po té druhé. Vlasy jsem si stáhla do culíku a oblékla se do upnutých rudých flitrových šatů bez ramínek. Rty jsem si přejela rudou rtěnkou, na oči nanesla trochu řasenky a přejela tužkou. Nakonec jsem si nazula ty příšerné lesklé černé boty na podpatku a rozpustila vlasy. Koukla jsem se na sebe do zrcadla. Tohle je Inferno.

                Vydala jsem se znovu k baru pro láhev vody.

                „Kočka.“, zhodnotil můj vzhled Mike, který místo mě byl za barem. „Takže, kdy půjdeme na to rande?“, zeptal se, když mi podával vodu.

                „Ráda bych, ale jak vidíš, jsem nonstop v práci.“, to byla ironie, s ním bych v životě na žádné rande nešla. Připomínal mi Louise. Hezká tvářička, ale chování idiota.

                „Však já vždycky dostanu to, co chci.“, zakřenil se na mě.

                „Tak se tu zatím mějte.“, mávla jsem na Iana.

                Na pódiu jsem si přečetla seznam písní pro dnešní večer. Naštěstí jsem všechny znala. Ozvala se rána jako z děla. Oznámení živého vystoupení.  Přešla jsem k mikrofonu. Rozezněla se předehra. Dneska začínám písničkou Radioactive od Imagine Dragons.

SWEET IDIOT (Sladký idiot) Kde žijí příběhy. Začni objevovat