Louis
Kino bylo vážně super. Až na jeden malý detail. Moje úžasná milovaná sestřička, prostě musela sedět mezi námi. Alespoň, že ten film byla komedie a ne nic romantického.
Po kině jsme šli nakupovat. Až máma uvidí tu hromadu nového oblečení, které si Lottie přiveze domů, tak mi vynadá, že ji rozmazluji. Jako vždycky. Ale co bych pro ni neudělal. Mám ji rád. Udělal bych pro ni cokoli, co bych jí na očích uviděl. A holky si odpoledne užili. Obě. Takže já jsem byl také spokojený.
„Prcku pohni sebou! Kluci už určitě čekají!“, křikl jsem na Lottie, která se už přes půl hodiny čančala v pokoji. Měli jsme jít na piknik do Hide Parku s kluky ze skupiny.
Vedle mě se zasmála Chloe. „Nech ji, chce se líbit.“, plácla mě po rameni.
„Komu?“, vykulil jsem oči. „Ty něco víš?!“. Já chápu, že je to holka a že chce líbit. Ale nikdy se ‚hodiny‘ nechystala, když jsme měli jít s kluky někam společně. „Je to ten blonďatý nenažranec, že jo?“, přimouřil jsem oči a snažil se z Chloe dostat odpověď.
Znovu se zasmála a nasadila pokerový výraz. „Nemůžu nic říct. Holčičí tajemství.“, pantomimicky si zamkla pusu na zámek.
„Já se z vás zblázním!“, rozhodil jsem rukama a naštvaně popadl košík s dekou. „Počkám v autě.“, uraženě jsem se vydal k odchodu.
Včera holky měli ‚babinec‘, jak to nazvala Lottie. Povídali si snad do půlnoci. Nejsem si jistý, protože mě během těch nákupů tak utahali, že hned jak jsem vlezl do postele, okamžitě jsem usnul. Ale zdá se, že skamarádili. Na jednu stranu to je dobře. Na druhou stranu, trochu jsem žárlil. S Lottie jsme si vždycky všechno říkali, a teď mě vyměnila za Chloe. Ještě si o tom s ní budu muset promluvit. S oběma.
Naskládal jsem věci do kufru a holky už přišli taky. Obě vypadali… No prostě kouzelně. Mám já to ale štěstí.
Kluci už samozřejmě byli v parku. Roztáhl jsem naší deku a posadili jsme se k nim. Lottie si zabrala místo po mé pravici, takže seděla vedle Nialla. Já to věděl! A Chloe se posadila po mé levici vedle Haryyho. A sakra!
Povídali jsme si. Kluci se ptali Chloe, jak jí jde nahrávání a tak. Jasně, že o ní věděli. Vždyť měla smlouvu u stejné společnosti jako mi, s tím rozdílem, že ona měla studio na druh straně budovy. Občas jsem se tam na ni zašel podívat, samozřejmě tajně, aby o tom nevěděla. A byla ÚŽASNÁ. Lidé ji budou mít rádi.
Po očku jsem sledoval Harryho. Chtěl jsem mu podat ubrousek, protože div neslintal. Hltal každé Chloeino slovo a nemohl z ní spustit oči. Vždycky si „nenápadně“ poposedl, aby byl ke Chloe blíž. Ta se ale s každým jeho pokusem o bližší kontakt, posunula víc ke mně.
Občas jsem zaslechl i rozhovor, který probíhal mezi Lottie a Niallem.
„Já jsem se vždycky chtěla naučit hrát na kytaru, ale Loui si na mě nikdy nenašel čas.“, stěžovala si. Ta malá potvora. Nikdy nic neřekla.
„Jestli chceš, mohl bych Tě učit, až bude po turné a Ty budeš u Louise.“, navrhl s úsměvem Niall.
Zatnul jsem čelist a potichu zavrčel. Chloe to nejspíš slyšela, protože mě lehce šťouchla loktem. Otočil jsem se na ni. Naznačila mi s úsměvem, že nemám nic říkat. Nechal jsem to být. Proberu to s ní v soukromí.
Chvilku jsme se bavili o fotbale, když jsem uslyšel Harryho, jak něco šeptá Chloe. Pořádně jsem mu nerozuměl, protože všichni ostatní taky mluvili. No to je blázinec. A co jí vlastně Harry chce?
Domů jsme se vrátili až pozdě večer. Lottie odešla hned do sprchy a my s Chloe jsme uklízeli věci z košíku, které zbyly.
„Louisi? Tobě by vadilo, kdyby Lottie chodila s Niallem?“, zeptala se mě Chloe.
„JO!“, řekl jsem víc nahlas, než jsem měl původně v plánu.
„Proč?“, vyzvídala pobaveně.
Opřel jsem o linku a zhluboka se nadechl. „Protože je to moje mladší sestra. A Niall je … prostě Niall.“, řekl jsem unaveně. Věděl jsem, že je to blbost, ale …
Chloe se na mě mile usmála a podala hrnek s čajem, který zrovna uvařila. „Já si myslím, že zrovna za Nialla bys měl být rád.“, bránila je. „Je hodný, milý a na Lottie mu záleží.“, snažila se mě obměkčit.
Rozpačitě jsem si zajel rukou do vlasů. „Já vím. Já se jen bojím, aby jí nikdo neublížil.“, sklopil jsem hlavu a civěl na zem.
Chloe mě pohladila po rameni. „Ona je rozumná a Niall taky. Stejně jí to nerozmluvíš.“.
„Asi máš pravdu.“, přiznal jsem neochotně.
Znovu mě pohladila po rameni. „Půjdu si dát taky sprchu.“, řekla a odešla.
ČTEŠ
SWEET IDIOT (Sladký idiot)
FanfictionSlavný zpěvák a chudá dívka, která se stará o nemocnou matku. Dokáže on přestat předstírat, že k ní ve skutečnosti cítí něco úplně jiného než opovržení? A jak se ona vypořádá se svým těžkým životem?