6- Sonsuz Lanet Çukuruna Düşüyorum [Percy]

226 23 11
                                    

Percy sonsuz boşluğa düşerken gözlerini kapattı ve nihayet hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Canı yanıyordu, bitkindi, kızgındı ve en önemlisi de ölmek istiyordu. Gerçek anlamda. Ölseydi, Zeus onu şimşeğiyle atomlarına ayırmış olsaydı işi çok daha kolay olurdu. Sahi, Hades onun Elysium'a gitmesine izin verir miydi? Onu destekliyor gibiydi. Yoksa Zeus'un (ve Konsey'in çoğunun) öfkesiyle Ceza Tarlaları'na mı giderdi? Sanki Ceza Tarlaları Tartarus'tan kötüymüş gibi...

Gerçi bir anlamda öyleydi. Tartarus'ta en azından düşmanlarınız size her saniye işkence etmiyor, sadece kovalayıp yakalamayı başarırsa bunu yapabiliyordu. Ceza Tarlaları'nda ise kaçma şansınız yoktu. Gelgelelim, bu Percy'nin sorununu çözmüyordu. Nasıl kaçacaktı? Dostu yoktu. Ona yardımcı olacak herhangi bir eşyası yoktu. Birden kafasında bir ampul yandı.

Dalgakıran! Percy telaşla cebini yokladı ve kaleminin onu rahatlatan ağırlığını cebinde hissetti. İlginç, diye düşündü, ba-Poseidon kendisini evlatlığından çıkardığında kılıcı geri almış olması gerekmez miydi? Ama sonra kılıcın asıl sahibi Zoe'nin kalemi ona verdiği anısı su yüzüne çıktı. Yani, kılıcı gerçek sahibi verdiği için artık deniz tanrısına değil, gerçekten ona mı aitti?

Gerçi şikayet ettiği yoktu. Kılıcının varlığı ona sadece kendini savunma şansı değil, tanıdık bir güven hissi de veriyordu. Percy'nin canı öylesine sıkkındı ki bu serin hissi sevinçle karşıladı.

Etrafı siyahtan yavaş yavaş kızıl bir renge dönüşmeye başlıyordu. Percy bunun ne anlama geldiğini o zaman fark etti. Dibe yaklaşıyordu.

Aman ne güzel, diye geçirdi içinden. Bir beladan kurtuluyor ve çok daha kötüsüne kelimenin tam anlamıyla gökten düşüyordu. Kendini dünyanın en talihsiz kişisi sayıyordu, yani Kader tanrıçaları tarih boyunca başka hangi kahramanla oynamayı o kadar sevmişlerdi ki?! Herkül bile onun çektiklerini çekmemişti, Percy bundan emindi.

Hızla iniyordu ve çok geçmeden bir boruya benzeyen dikey tünelden çıkıp mağaranın tavanı hizasından inmiş oldu ve böylece Tartarus'un güzelim platolarıyla uçsuz bucaksız vadileri hoş bir manzara olarak görüş alanına girdi.

Pekala, yere çakılmak üzereydi. Krep gibi dümdüz olmak istemiyorsa düşüşünü yavaşlatmalıydı. Tabii dile kolaydı, elinde bir paraşütü falan yoktu. Çarşaf da iş görürdü aslında. Saçma düşünceleri bir kenara bırakıp odaklandı ve aklına oraya ilk kez An- onunla düştükleri zaman geldi.

Su. Su hala ona itaat ediyorsa, beş nehirden birine düşebilir ve ölmekten kurtulabilirdi. Tabii bunun sonuçları olacaktı; asitle eriyebilir, aşırı ısıdan yanıp kül olabilir, hafızası kalıcı olarak silinebilirdi. Ama bir nehre düşüp işin içinden çıkamazdı çünkü Poseidon onu evlatlıktan reddetmişti. Yani su artık ona cevap vermemeliydi... değil mi?

Percy gözlerini kapatıp odaklanmaya çalıştı ki, hızla aşağı inerken bu gerçekten çok zordu. Panik yapmamaya çalışıyordu ama her an çığlık atabilirdi. Sanki biri yardım edecekmiş gibi.

İçindeki suya seslendi. Karnında bir kıpırtı oldu; güçlerini kullandığında olanın aynısıydı. Percy sevinçten neredeyse havaya sıçrayacaktı ama bunu aşağı düşerken yapmak pek mümkün değildi; neticede altında yukarı sıçrayabileceği bir zemin yoktu.

Güçleri neden hala ondaydı? Gerçi şikayetçi değildi. Buna fazlasıyla memnundu, nedenini sonra düşünürdü. Aşağıya baktığında turuncu, ışık saçan bir nehrin kamyon gibi hızla üzerine geldiğini gördü ve çarpmadan hemen önce gözlerini kapattı.

GÜMM!! Çıkan sesle birlikte Percy'nin bedenindeki her bir hücre patladı. Nefesi durmuştu. Acıdan sinirleri titreşiyordu ve hareket edemiyordu. Sinir sistemi çökmüş olmalıydı.

PJO- Gizli KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin