Nishinoya
Ráno jsem se vzbudil s lehkou kocovinou. Nejprve mi dalo zabrat vzpomínání si na včerejší události, ale když jsem se chtěl zvednout, vzpomínky vystřelily do mé hlavy, jako bolest do mého pozadí. ,,KSO!" zanadával jsem a podíval jsem se vedle sebe. K mému zklamání zde Asahi nebyl.
Opatrně jsem se zvednul, navlékl na sebe jeho mikinu a vyrazil do kuchyně pro nějaký prášek na bolest. Když jsem přišel do kuchyně, padly na mě pohledy všech včera přítomných. ,,Dobré ráno." Pozdravil jsem. ,,Dobré ráno? Jsou tři odpoledne Yu." Řekl Ryu a já strnul v pohybu. ,,To je vtip ne?" Všichni zavrtěli záporně hlavou. Jelikož jsem byl stále unavený, sedl jsem si na Asahiho, protože s bolavým zadkem nebudu sedět na židli, a odpočíval.
,,Ty Asahi," začal Kuroo ,,příště na něj nebuď tak tvrdý. Vidíš jak vypadá." Řekl se zadržovaným smíchem. ,,A taky mu dej roubík, jinak se nevyspíme." Dodal Ryu, který to však nevydržel a začal se smát a po něm i všichni ostatní. Co si budeme, byl jsem rudej až na prdeli a Asahi taky.
Brzy na to byla svatba Ryua a Shimizu. Já šel za družičku a musím říct, že mi to slušelo! Díky sloučení gangů je ve městě klid a my se mohli v klidu válet na pláži bez toho abychom se báli, že nás někdo zabije či udá na policii.
Ano, ano. Vím, že jsem tento příběh ukončila nedávno, ale při dnešní korekci, kterou jsem začala dělat ve 22:49 a nyní je 1:27, jsem si to prostě nemohla odpustit a musela jsem prostě konec upravit.
S láskou vaše Švanda ♥
Švanda z roku 2024: dnes jsem opět opravovala chyby, protože Švanda z roku 2021 byla moc unavena xd
ČTEŠ
Partners In Crime✅
FanfictionNishinoya a jeho tři přátelé se dostanou do přestřelky která nevypadá moc dobře. Pomůže jim někdo?