Po snídani mi Asahi zkontroloval záda. Sice to mám ještě zavázané, ale už se to nemusí mazat. „Yu?" podíval jsem se na něj „Já, no říkal jsem si, že bychom se dneska mohli jít projít na zahradu. Myslím, že už je to potřeba." řekl a usmál se.
„Ale půjdeme až po obědě, musím si ještě něco zařídit." řekl a odešel. „Chjooo. Co budu teď dělat?" přemýšlel jsem nahlas když v tom do pokoje vtrhla Saeko. „Tak co? Jak je?" ptala se mě. „Ale dobrý, jen nevím, co budu dělat když Asahi někam zmizel." povzdechl jsem si. „Tak pojď se mnou! Aspoň ti to tady ukážu!" řekla a už mě táhla ven.
Šel jsem za Shimizu. „Bojím se, že když mu to řeknu, tak mě odstrčí." Shimizu se na mě jen koukala. „Neboj se, bude to v pohodě. Uvidíš." byl jsem u ní celé dopoledne. Probíral jsem s ní jak dnešek, tak i blížící se svatbu. „Nishi ještě neví, kdy bude co?" zakroutil jsem záporně hlavou. „No tak to mu to budeme muset říct-" „Ale ne dnes." přerušil jsem Shimizu.
Jelikož Saeko měla za úkol zabavit Nishinoyu, měl jsem dostatek času vše v klidu přichystat. Jídlo a pití na piknik, deky, růže. Dnešek musí být perfektní. Prostě musí!
Saeko mě provedla po celém sídle. „Je to tu obrovský! Jen škoda, že nemáte žádného psa." řekl jsem posmutněle. „Vždy jsem chtěl psa." řekl jsem trochu sklesle. Konečně byl oběd!
Asahiho jsem potkal v pokoji. „Vyřídil sis to?" zeptal jsem se „C-co? Jojo, mám to hotové." zasmál se nervózně. „Děje se něco?" zeptal jsem se. Jen zakroutil hlavou a s tím, že nám jde pro oběd odešel. „Zvláštní."
Oběd proběhl v tichosti. Kso! Jsem tak nervózní! Prober se do háje! Odnesl jsem talíře do kuchyně, kde na mě čekala Shimizu. „Notak neboj se, dopadne to dobře." „Jak si můžeš být tak jistá?" zeptal jsem se „Mám dobrý pocit," řekla „a teď šup šup ať na tebe dlouho nečeká." řekla a popohnala mě zpět do pokoje.
ČTEŠ
Partners In Crime✅
FanfictionNishinoya a jeho tři přátelé se dostanou do přestřelky která nevypadá moc dobře. Pomůže jim někdo?