Jen, co jsem nasedl do auta, hrnuly se do mé hlavy výčitky. Měl jsem mu to říct osobně. Rozloučit se s ním, políbit ho, ale já blbec ho nechal raději spát. „Kurva!" zanadával jsem a Tanaka s Torou se na mě vystrašeně podívali. Moc se jim nedivím, protože jsem sprostý jen v krajních situacích.
Saeko
Když jsme přijeli do druhé základny, čekalo na nás nemilé překvapení. Všude vládl chaos. Nejen že tu byl bordel jak v tanku, ale nikdo nevěděl, co dělat a všichni měli strach.
„Tak se všichni uklidníme!" zařvala jsem a všichni se dali do pozoru. „Takže, Daichi, měl si to tu na starost takže chci od tebe za pět minut hlášení. Sugo, ty mi sepiš ztráty. Ennoshito, a vy ostatní, vemte si nováčky a jděte s nimi ještě trénovat. ROZCHOD!"
Všichni uposlechli rozkazy a já se vydala do kuchyně, kde jsem si udělala hrnek pořádnýho kafe.
„Tohle bude trvat dýl než dva dny, co?" zeptal jsem se Saeko a taky si udělal kafe. Ta jen kývla a vydala se do své kanceláře se mnou v patách.
„Takže," spustil Daichi „před měsícem jsme obdrželi zprávu o tom, že se Aoba Johsai a Shiratorizawa spojili. Důvod je prostý, chtějí nás zničit. A proto taky začali útočit na naše lidi." „Tohle nebudeme tolerovat!" bouchla Saeko do stolu a začala chodit po místnosti jako pominutá. „Dojdi pro mýho bráchu a pro Tora." řekla a Daichi odešel.
„To je zlý. To je KURVA zlý. Celejch deset let jsme je nechali v klidu žít a teď? To je teda vděk." Musím něco vymyslet ale co? Začala jsem pochodovat ze strany na stranu a přitom popíjela kafe. „Dále." řekla jsem když někdo zaťukal. Do místnosti vešel brácha s Torem. „Je to v hajzlu." řekla jsem a podívala jsem se na ně. „Musíme něco udělat. Rychle."
Celou tu dobu jsem sledoval Saeko. Byla naštvaná a roztěkaná. Když vešli kluci byla trochu klidnější, ale ne o moc. „Mám jeden nápad," promluvil Toro „ ale nevím jestli se to bude líbit nováčkům."
ČTEŠ
Partners In Crime✅
FanfictionNishinoya a jeho tři přátelé se dostanou do přestřelky která nevypadá moc dobře. Pomůže jim někdo?