26. Akce!

192 20 4
                                    

Saeko

Jak jsem říkala. Ticho před bouří... O pár dní později mí špehové zjistili, že zítra chtějí přepadnout naši základnu. Naštěstí jsem chytřejší a taky zkušenější. Stačil jeden telefonát a už jsme jeli.

„Vím, že jsem vás všechny vzbudila, omlouvám se, ale lepší když zaútočíme my, než oni ne?" řekla jsem do vysílačky a pousmála jsem se, protože jsem slyšela ránu a pak známé Kageyamovo: „HINATA BOKE!"

„Neříkejte mi, že Hinata zase hodil hubu." řekl Daichi do vysílačky a všichni jsme se začali smát. Aspoň nějaké odlehčení situace.

Asahi

Seděl jsem v autě vedle Yua a držel jej za ruku. Co si budem, mám o něj strach. Bojím se, že o něj přijdu. U nohou nám ležel Akiro, takže mám jistotu, že pokud se něco stane, tak ho Akiro ochrání... Doufejme. Je to jeho první akce.

Nishinoya

Asahi se o mě bojí, já o něj taky, ale strašně se těším! Konečně akce s ke všemu s lidmi, se kterými se mi dobře spolupracuje takže nemám až tak velký obavy. „Za chvíli jsme tam." oznámil Suga a my se začali vyzbrojovat a navlékat se do neprůstřelných vest. I Akira jsem navlékl do vesty, která byla upravena pro něj.

Znovu jsme si zopakovali průběh akce. Když jsme dorazili na své pozice, počkali jsme až nám Yachi dá vědět jak to tam vypadá. „Mají tam hlídky po dvou, celkem je tam deset dvojic, v každém patře jsou dvě dvojice." sakra... S tím jsme nepočítali. „Trochu změníme plán. Yachi, ty musíš zneškodnit dvojce na střeše a pak hlídej, jestli někdo neutíká. Kdyžtak střílej. My se pokusíme zlikvidovat hlavně nenápadně ty ostatní od spodu. Všichni rozuměli? Hlavně se musíme pohybovat rychle a co nejpotišeji.  Yu, Asahi, Daichi s Akirem buďte vzadu, pro případ nouze pošlem Akira." rozkázala jsem a vyrazili jsme.

Sice jsem byl naštvaný, protože jsem byl vzadu, ale aspoň jsem nebyl první na ráně, tak říkajíc. Akce probíhala docela v klidu, plán budovy i akce jsme všichni znali nazpaměť, ale pak se to celé nějak dosralo u týmu Beta...

Taaaak schválně, jestli si někdo správně tipne, co se zesere😂

Partners In Crime✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat