24. Vše při starém

209 18 4
                                    

Asahi

Odnesl jsem jej do koupelny a opatrně položil na zem. Vysvlékl jsem prvně sebe a nemohl jsem si nevšimnout že se Yu trochu červená. Chlípník jeden. Následně jsem vysvlékl i jeho a společně jsme si vlezli do sprchového koutu. Pustil jsem na nás příjemně teplou vodu a začal nejprve Yua a poté sebe umývat od hlavy k patě.

Nishinoya

Když mě umýval byl jsem červený jak rajče, ale užíval jsem si to. Strašně mi chyběl. Když jsme se osušili, opět jsem se nechal odnést v náručí zpět do ložnice a nechal se položit na postel. On si sedl za mě a začal pomalu krmit. Spokojeně jsem spořádal svou malou porci a čekal, až se nají i Asahi a při tom jsem se koukal na pár hvězd, které byly vidět z okna.

Po očku jsem sledoval Yua. Je velice vyhublý. Jdou mu vidět lícní kosti. Je mi ze mě zle... Měl jsem se s ním normálně rozloučit! Kdybych to udělal, tak by nedopadl takto. Z mých vyčítavých myšlenek mě probrala až ruka na mé tváři.

Najednou jsem cítil jak se Asahi napnul. Otočil jsem se na něj a uviděl jeho ztrápený pohled. Určitě si vyčítá můj stav. Položil jsem mu dlaň na tvář a on se na mě překvapeně podíval. Usmál jsem se na něj a políbil jej. „Notaak netrap se tím a usměj se. Jsme konečně spolu!" ten se jen pousmál a přitiskl mě k sobě. „Strašně si mi chyběl Yu." „Ty mě taky." řekl jsem a víc se k němu natiskl.

Odteď bude všechno při starém. Doufám." dodal jsem tiše a svalil jsem se s ním na postel. Leželi jsme spolu v obětí. Yu už usnul, ale já nemohl. Vískal jsem jej ve vlasech a užíval si chvíle klidu. Byl tak nádherný, když spal. Dal jsem mu pusu do vlasů, a také jsem se odebral do říše snů.

Já vím, já vím. Čekali jste dlouho ale přeci jste se dočkali❤️ Doufám, že se vám líbila😊 pomalu začnu pracovat i na novém příběhu, který jsem nedávno publikovala. Je tam jen jedna část, ale postupně budu přidávat další ❤️
Vaše Švanda✌️

Partners In Crime✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat