2. Asahi

508 53 8
                                    

Mé oči se střetly s jeho. Doslova jsem se topil v jeho očích. Nemohl jsem přestat se do nich dívat. Ten okamžik, i když byl krátký, byl nádherný. Co to se-
„Nishinoyo! Tohle mi už nikdy nedělej!" zařval na mě Tanaka a objal mě. Najednou se do pokoje přiřítil Toro a za ním kráčela Shimizu, které bylo vidět rýsující se bříško.

„Takže je to pravda! Jsi těhotná!"
„Ty jsi nás slyšel?" zeptal se Tanaka.
„N-no jo, slyšel." pousmál jsem se.
„Ták to by prozatím stačilo. Shimizu, udělej prosím něco lehkého k snědku pro Nishinoyu, a vy ostatní ven a žádné připomínky! Ještě ho musím zkontrolovat." odpálkoval kluky jakoby nic. WOW!

„Poslyš- Asahi," doplnil mě „jak dlouho jsem byl mimo?"
„Je to přes tři měsíce. Ty si byl ze všech nejvíce zraněný, protože jsi byl kousek od místa, kde auto vybouchlo."
Chvíli mlčel a čekal jestli nemám nějakou otázku.

„Dokážeš se posadit?" po té otázce jsem se pokoušel si sednout, ale marně. Byl jsem slabý.

„Pomůžu ti." Řekl a jemně mi pomohl se posadit.

„Musím ti zkontrolovat záda. Měl si je ošklivě popálená."

Ruce jsem trochu nadzvedl a Asahi mi pomalu sundával obvaz.

„Hodně se to zlepšilo. Máš tam už jen pár strupů, ale za to spoustu jizev."
Podíval se na mě smutně.

„To nevadí, aspoň vypadám drsněji!" řekl jsem s úsměvem, když v tom vešla Shimizu s jídlem.

„Tady je to jídlo." položila jej na stůl a odešla. „Jen ti ta záda namažu, zavážu a budeš se moci najíst." Usmál se na mě, v tu chvíli jsem měl zvláštní pocit. Zvláštní, ale příjemný.

Partners In Crime✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat