Saeko
„Bylo mi jasné, že tě napadne se spojit s někým ale zrovna Nekoma a Fukurōdani? Není to moc?"
Asahi
„Noo podle mě ne. Jestli chceme porazit Aobajohsai a Shiratorizawu tak se musíme spojit s ostatními, na které taky útočí. Je to zcela logické."
„No, jak myslíš." řekla Saeko a tím začalo nekonečné obvolávání ostatních gangů a smlouvání schůzek.„Po několika dnech jsme se konečně všichni sešli, vítám vás tu." řekla jsem lehce nervózní. Přede mnou se nacházely hlavy ostatních gangů na které Aoba Johsai a Shiratorizawa útočí. Na pravo seděl Kuroo z Nekomy. Vedle něj Bokuto z Fukurōdani.
„Nuže, co pro nás máš?" zeptal se Kuro a já začala s dlouhým vysvětlováním.Asahi
„Jsem tak rád, že tam nemusím být, co ty?" zeptal se mě Suga. „Radši bych ani nebyl tady, ale je to má povinnost." řekl jsem smutně. „Radši by si byl s Yuem co?" zmohl jsem se jen na kývnutí, vzal jsem svou kávu a se svěšenou hlavou jsem šel do svého pokoje. Ve dveřích jsem do někoho narazil, zamumlal omluvu a pokračoval dál v cestě.
Suga
„Kluci tohle je zlý... Ničí ho to... A Yua prý taky." podíval jsem se na Tora a Ryua, do kterého Asahi vrazil. „Ty si s ním mluvil?" zeptali se. „Ne... Se Shimizu... Yua to složilo... Nejí, nemluví s ní a ani nevychází z pokoje."
Když jsem konečně došel do cíle, složil jsem se hned za dveřmi. Brečel jsem jak malé dítě. Zprvu tiše, ale hlasitost nabírala na síle s každým vzlykem. „Už nemůžu." opakoval jsem pořád dokola, tisknouc k sobě Yuovu mikinu, kterou jsem mu sebral, když jsem odjížděl.
Nevím jak dlouho sedím na podlaze, ale asi dlouho, protože se už setmělo. „Asahi, pojď se najíst." volal na mě Suga ale já jej plně ignoroval a jen dál koukal do zdi a myslel na Yua. Najednou se otevřely dveře. „Yu?" řekl jsem a podíval jsem se na nově příchozího.
Stále žiju! Doufám, že mě neukamenujete😅 Neměla jsem vůbec čas... Znáte to škola, přítel, rozchod, pláč, asi prodělaná Korona ale jsem tu a pokračuju dál😊
ČTEŠ
Partners In Crime✅
FanfictionNishinoya a jeho tři přátelé se dostanou do přestřelky která nevypadá moc dobře. Pomůže jim někdo?