16. Akiro

325 31 18
                                    

Nahoře fotka Akira

Naše... Jakože my máme štěně? Já a Asahi? To nemůže být pravda! Začal jsem brečet a objal Asahiho i se štěnětem. „Miluju tě" zašeptal jsem mu do ucha a pořád brečel.

Já tebe taky." Řekl jsem a políbil jej na spánek. „A už nebreč. To ti nesluší." Usmál jsem se a podíval se na štěně. „Jak se bude jmenovat?" zeptal jsem se.

„Hmm... Pizza asi ne," řekl jsem a zasmál jsem se „i když by to bylo dobrý. Napadá mne Akiro." „Krásné jméno." řekl a podíval se na toho Hašašiho, nebo jak se jmenuje, a ten to napsal do nějakého sešitu, který nám podal.

Hisashi mi podal očkovák a my mohli vyrazit na veliký nákup pro Akiru. „Kde bude mít pelíšek?" zeptal se Nishi v autě. „Asi u nás v pokoji, ale bude mít i boudu venku." řekl jsem a odbočil do obchodního centra.

Hned jsem běžel do zverimexu i s Akirem a vybral černý pelíšek, vodítko i obojek. Ano jsem ujetej na černou a co má být? Šel jsem k pokladně a ptal se jaké granule pro něj budou nejlepší. V tom přišel Asahi vzal vybrané granule a šli jsme zpět do auta.

„Jsem zvědavý co na něj řeknou ostatní." Zamyslel se Yu a já se
usmál. „Oblíbí si ho. Je kouzelný." Odpověděl jsem a řídil dál domů. Po cestě jsme dál probírali kde bude Akiro spát a podobné věci.

Tak jsme tady." řekl Asahi a já opatrně vystoupil z auta a položil Akira na zem. Ten se rozutíkal ke dveřím ve kterých stála Saeko se Shimizu. „Ahoj chlupáčkuuu." Zapištěla Saeko a začala ho drbat za uchem.

Sledoval jsem je všechny z povzdálí. Jsem rád, že je tu zase veselo. Přišel jsem k Yuovi a zezadu ho objal. „Kawaiiiiii!" zapištěla Saeko a utíkala za námi.

„Vy jste spolu tak rozkošní!" řekla a objala nás. V tu chvíli jsem musel být rudý jak rajče. „Tak šup, jdeme zabydlet malého." řekla Shimizu a my se vydali do domu.

Partners In Crime✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat