4. Hvězdy

408 47 2
                                    

Ten výhled byl nádherný. Nemohl jsem z něj spustit oči. Přes to, že jsem měl Asahiho mikinu, mi byla zima. Přeci jen bylo stále jaro. Přisunul jsem si kolena k bradě a stále pozoroval hvězdy na nebi.

„Vzpomínám, jak jsem koukal s mamkou na hvězdy, když jsem byl ještě malý..." odmlčel jsem se „Teď je mezi nimi." Neměl jsem odvahu podívat se na Asahiho. Nechtěl jsem vidět další pochmurný pohled.

Od té doby, co umřela, jsem se na hvězdy nepodíval. Zapomněl jsem ten pocit. „Chybí mi" Řekl jsem po chvíli a podíval se na Asahiho. Ten ke mě přistoupil a opatrně mě objal. „Moc mi chybí." Pravil jsem už se slzami v očích.

Asahi mě začal hladit po zádech a mlčel. „Měl... Měl jsem ji před ním ochránit. Jsem idiot!" vykřikl jsem a rozbrečel se. Asahi mě k sobě víc přitiskl, začal mě hladit ve vlasech a šeptat uklidňující slova.Ještě chvíli jsem brečel a pak usnul.

Asahi

Uložil jsem spícího Nishinoyu do postele. Okno jsem nechal otevřené a šel jsem hledat Tanaku. Byl ve společenské místnosti spolu s Torem a Shimizu.

„Jak je na tom?" zeptal se mě Toro. „Záda už má v pohodě." „Ale?" zeptala se Shimizu. „Ale když jsem se vracel k němu pro mikinu, tak jsem ho jen tak tak zachytil, když padal. Šel se podívat na hvězdy." Tanaka se na mě podíval „On se šel podívat na hvězdy?" „To ne." řekla Shimizu.

„Víte, co se stalo jeho matce?" všichni nesouhlasně zavrtěli hlavou. „Nishi nám to nikdy neřekl. Vím jen, že nenávidí pohled na hvězdy." řekl Tanaka. „Nikdy jsem se ho neptal proč. Když mi řekl, že se na ně nemůže ani podívat, tak si přiložil ruku na klíční kost, kde má jizvu." dodal.

„Jednou v noci jsem ho slyšela mluvit ze spaní. Volal svou matku. A prosil jí, aby mu odpustila, že byl tak slabý. Pak se probudil a brečel. Když zjistil, že na něj koukám, šel si vybít vztek do posilovny." řekla Shimizu.

„Počkej... On ti řekl, že přišel o matku, když tě zná ani ne den? To je zvláštní." zamyslel se Toro. „ Mně to řekl až po dvou letech." „Nám taky."

„Zvláštní. Asi ho radši půjdu zkontrolovat."
Co se asi stalo?

Partners In Crime✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat