18. Nepokoje

280 25 4
                                    

Po nekonečném lechtání jsme si šli sednout do stínu pod sakury. Opíral jsem se o Asahiho a hlavně nenápadně jsem vdechoval jeho vůni. Bylo to nádherné.

Po chvíli se k nám přidal Akiro, který byl vyřízený. Ani se mu nedivím. Kdo by nebyl když v takovém teplu honí motýly po zahradě.

Přitáhl jsem si toho chlupáčka na klín a začal jsem jej hladit. Bylo to tak uklidňující až jsem z toho usnul.

Když jsem se po chvíli podíval na ty dvě zlatíčka, tak jsem se nad nimi začal rozplívat. Yua hlavu jsem si položil do klínu a začal jej výskat ve vlasech. Byl tak roztomilý. Když se Akiro probudil, tak jsem vzal Yua do náruče a opatrně ho položil do hamaky zavěšené na nedalekých stromech.

Když jsem se vzbudil, byl už večer, ale Asahi nikde. Byl jsem v hamace na zahradě takže jsem se začal smát, když jsem z ní spadnul. Bohužel jsem se smál sám. Nikde nikdo nebyl. Prošel jsem dokonce celý dům, ale stále nikde nikdo. Jen Akiro, který ležel ve svém pelíšku, tu byl. Pořádně jsem se rozhlédl po pokoji a uviděl jsem na stole vzkaz.

„Ahoj broučku. Promiň, že jsem ti tu nechal jen vzkaz, ale nechtěl jsem tě budit. Vyskytly se nějaké nepokoje mezi našim a cizím gangem. Nevím kdy se vrátíme, takže v lednici máš oběd. Možná to bude na pár dní. V noci by se měla vrátit Shimizu, která jela na nákup.

Miluji tě

Asahi"

No skvělý." povzdechl jsem si a lehl si na gauč i s Akirem. „Co tady bez něj budeme dělat chlupáčku?" Akiro se na mne podíval s nechápavým pohledem a pohodlně si lehl na mé břicho.

Shimizu

Všichni jsme v klidu seděli venku když se najednou přiřítila Saeko s tím, že zaútočili na jednu skupinu jejího gangu. Vlastně už našeho když už za chvíli budeme rodina.

„Buď opatrný miláčku." řekla jsem Tanakovi když si balil věci. „Ty taky." odpověděl se smutným úsměvem a odešel z našeho pokoje. Já se jen převlékla a vyrazila na nákup. Po cestě jsem ještě chytila Tora za ruku. „Ohlídej je. Oba dva." Ten jen přikývnul a vyrazil ke garáži.

Tak jsem tady zas😅 (ehm JÁ MILUJU MAJNKJAFT!)
Mám na vás otázku. Přemýšlela jsem, že bych začala psát další příběh. Chtěla bych začít psát něco tipu Text with unknown. Prostě takovou tu rychlovku kde si dva píšou a nějak se to vyvine co vy na to?

Partners In Crime✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat