Kráčel jsem pomalu k pokoji. Byl jsem tak nervózní. Před dveřmi jsem se zastavil. Nádech, výdech. Jde se na to.
„Tak já se jen převleču a můžeme jít." řekl jsem s úsměvem. Když jsem se na něj podíval, nemohl jsem z něj spustit oči. Vypadal úžasně.
„Tak jdeme!" zvolal jsem nadšeně a vyrazili jsme. Prošli jsme celou budovu a velikými dveřmi jsme vyšli ven. Zahrada byla nádherná. „Páni." Pošeptal jsem s úžasem.
Šli jsme kolem malého rybníku u kterého se Nishi zastavil. Stál na lávce a koukal dolů na ryby. Šel jsem k němu a zezadu ho objal. Byl jsem červený až za ušima.
„Pojď půjdeme dál." povzbudil jsem ho. Došli jsme na kopec, kde už byl přichystaný piknik. „Tak tohle si připravoval?" zeptal se mě. Jen jsem mlčky přikývl.
Celou dobu jsme si povídali a při tom ukusovali jídlo, které Asahi připravil. Byl to úžasné.
Už se schylovalo k večeru a já se připravoval na to, co mu řeknu. Najednou zavanul chladný vítr a Nishi se otřásl. Vzal jsem druhou deku a zabalil ho do ní.
Když jsem se na něj podíval vypadal tak nádherně se západem slunce v zádech. Jde se na to.
„Nishi já..." to zvládnu „chtěl bych ti něco říct." zahleděl jsem se mu do očí a najednou to všechno šlo samo.
„Když jsme vás vezli sem, byl jsem v zadu a kontroloval jsem vás. Když jsem byl u tebe... Ty si se probral a já cítil takový zvláštní pocit. Byl jsem u tebe každý den a čekal až se vzbudíš. Když jsem si myslel, že už nikdy neuvidím tvé oči, tak si se probral a já byl strašně šťastný. Byl to zázrak. Když jsem tě viděl brečet, tak mi to rvalo srdce a já si uvědomil, že k tobě doopravdy něco cítím. Chci s tebou být navždy. Chci vidět každý den tvůj úsměv a tvé oči. Nikdy o tebe nechci přijít! Já... Já tě miluju." Dořekl jsem a koukajíc do země čekal na odpověď. Neměl jsem odvahu se na něj podívat. Nemiluje mě...
Nevěděl jsem, co říct. Byl jsem tak šťastný. Začal jsem brečet. Opatrně jsem vzal jeho obličej do svých dlaní. Podíval jsem se mu do očí. Byl vystrašený. Usmál jsem se na něj.
„Já tě taky miluju." a s tím jsem ho políbil.
ČTEŠ
Partners In Crime✅
FanfictionNishinoya a jeho tři přátelé se dostanou do přestřelky která nevypadá moc dobře. Pomůže jim někdo?