לואי היה בחדרו.
הוא שכב על המיטה בגבו.
ידו הייתה מתחת לראשו והוא בהה בתקרה.
הוא נתן לדמעות לצאת, ולמחשבות לרוץ במוחו.
דפיקה עם הדלת קטעה את מחשבותיו, ״אני יכול להיכנס?״ ליאם שאל והתקדם צעד, ״אתה כבר נכנסת.״ הוא אמר בחוסר סבלנות, ״מה קרה?״ הוא דאג כשראה את פניו שטופות הדמעות.
גם הוא לא רגיל לראות אותו בוכה.
״לא קרה כלום. אני בסדר.״
״אתה בסדר ובגלל זה אתה בוכה?״ הוא בחן אותו,
״ליאם אין לי מצב רוח.״
״רק תגיד למה זה קשור.״ הוא התעקש,
״זה לא קשור לכלום.״ הוא שיקר, ״ואם אני אנחש, אתה תגיד לי אם כן או לא?״
״נו..״ הוא השתכנע, ״ניחוש אחד ותראה איך אני אקלע בול.״
״נו..!״ הוא האיץ בו, ״זה קשור להארי.״ הוא קבע.
ליאם לא הזכיר שכמה דקות לפני הוא ראה את הארי יוצא מהבית עם כל כך הרבה דמעות בעיניו.
לואי הוריד את מבטו לרצפה כששמע את שמו של הארי, ״דבר איתי..״ הוא ביקש, ״הוא אמר לי שהוא שונא אותי, את זה אתה יודע. אחרי זה הלכתי כדי לדבר איתו.
הוא לא היה בחדר, והטלפון שלו היה על המיטה.
אני יודע שזה היה טיפשי מצידי, אבל נכנסתי להודעות שלו כי ראיתי את השם שלי מופיע שם.
בכל אופן, סיימון ביקש ממנו להתרחק ממני בגלל התקשורת וכל זה, והוא פאקינג הסכים!״
״לא נכון!״ הוא היה מופתע, ״כן! וששאלתי אותו הוא פשוט.. לא ענה. הוא הסתכל עליי והתנצל. הוא אמר שאם הוא לא היה עושה את זה אז סיימון איים שיעיף אותי מהלהקה.״
״הוא לא יכול לעשות את זה.״
״אני יודע.״
״ומה אמרת לו?״
״שזה עדיף מלאבד אותו.״
״מה אתה מתכוון לעשות? עם כמה שאני מכיר אותך, אתה לא תשכח מזה.״
״ברור שלא. אני לא יודע עדיין מה אני אעשה.״ הוא שיקר. הוא ידע מה הוא הולך לעשות.
״אוקיי. רק תבטיח לי שלא תעשה שום דבר שתתחרט עליו.״
לואי לא ענה ובמקום זה, הוא החזיר את ראשו לכרית.
אחרי שליאם יצא, לואי נזכר בהודעה שהוא שלח לו, הקישור לכתבה כלשהי.
הוא נכנס לקישור וראה תמונות פפארצי שלו ושל הארי כשהם היו אצל בריאנה.
תמונות שלו ושל הארי מחזיקים יד לפרדי כמו שני אבות.
לואי טומלינסון והארי סטיילס, חברי להקת וואן דיירקשן, נפגשו עם בנו של לואי, פרדי, בביתה של האקסית לשעבר של לואי, ואימו של פרדי, בריאנה.
לאחר מכן נצפה כי הם חזרו לביתם- בית הלהקה, ששם הם מתגוררים יחד עם שאר חברי הלהקה:
ליאם פיין, זאין מאליק ונייל הורן.
התברר כי לואי והארי הם היחידים שהיו בבית באותו יום, ושאר חברי הלהקה היו לקראת סיום הטור שלהם.
לואי והארי חברים טובים כבר הרבה מאוד שנים, ככה שאת ההיכרות עם פרדי נחסכה מהם.
האם זה אומר שהם לוקחים את הזוגיות שלהם לצעד הבא? או שמדובר בסתם אי הבנה?
לואי הביט בטלפון למשך כמה שניות והידק את אחיזתו בטלפון.
הוא השליך את הטלפון על הקיר בכעס והוא התנפץ.
הוא חזר לשכב על המיטה ולבהות בתקרה.
YOU ARE READING
For lifetime- ||Larry stylinson||
Romantik״אתה הבטחת לי, הארי. אתה הבטחת לי שלא משנה מה יקרה, אתה לא תוותר על החברות שלנו! שכחת?״ לואי הרים את קולו, ״למה אתה לא אומר כלום? תגיד משהו. יש לזה הסבר, נכון?״ הארי המשיך לשתוק. הוא אפילו לא הסתכל בעיניו של לואי. הסיפור עלול להכיל: * קללות. * קטעי...