Part10

7.4K 100 2
                                    

Roth a csuklóm köré kötötte a csipkés szalagot, elég lazán, hogy ne fájjon, másrészről elég erősen ahhoz, hogy olyan érzésem legyen, ténylegesen meg vagyok kötözve. Összekötözve.

Teljesen a könyörületére bízva. Kipróbáltam a szalag erősségét és tudtam, hogy ki fogja bírni.
Annak ellenére, hogy Valentine Roth-al biztonságban éreztem magam, félelemtől remegtem. Ezelőtt, még soha nem voltam megkötözve. Eddig még nem voltam férfi könyörületére bízva. Ebben a pillanatban már tudtam, hogy mindent megtennék, amit tőlem kér. Elégedett voltam, mert tudtam, hogy nem fog olyat kérni, amit nem szeretnék, ami nem élveznék.

Morgás hagyta el az ajkait, majd hozzám hajolt. A seggembe markolt és magához vont. Bőrömön éreztem farmere érdes anyagát, kemény és kidülledő farkát. Még mindig az ajkaim zúzta, olyan szenvedélyesen csókolt, hogy a lélegzetem is elakadt. Végül elhúzódott, a seggem alá nyúlt és felemelt, a lábaim a dereka köré fontam, a kezeimet összefontam a tarkójánál, a fejem pedig lehajtottam, hogy megcsókoljam, igényesen és szenvedélyesen. Egy lépést tett, majd még egyet, előre hajolt és az ágyra rakott, megkötözött kezeim még mindig a tarkóján voltak, úgy húztam magamhoz, nem akartuk a csókot megszakítani, a szánk egymáson mozgott, az ajkaink egymásét kóstolgatták, a fogaink össze, összekoccantak, a nyelveink egymásba fonódtak. Növekvő forróságot éreztem a hasamban, szenvedélyt, amely mintha soha nem lett volna kielégítve, és vágyat, ami mint egy vulkán, úgy robbant szét bennem, az ujjainak és a szájának gyötrelmes érintésére, viszont az egész testével nem adta oda magát nekem.
Roth kiszakította magát az ölelésemből, ellépett és levette a mellényét.

Felültem, a kezeimet felé nyújtottam és megragadtam a pólóját. Mindkét kezemmel húztam, mire ő előre hajolt, hogy a trikójával együtt le tudjam róla húzni. Utána a nadrágja után nyúltam, hozzáhajoltam, hogy a szegycsontját megcsókoljam, és ahogy az ajkaim végighaladtak a mellkasán, éreztem szívének heves dobogását, ugyanabban a ritmusban, mint ahogy a sajátom is vert. Külsőleg nyugodt volt és kontrollálta magát, de a pulzusa elárulta őt. Mozdulatlanul állt és engem nézett, a szája kis mosolyra húzódott, ahogy farmerének gombjaival babráltam, majd kissé ügyetlenül, de sikerült lehúznom a cipzárt az összekötött kezeimmel. A farmert a térdéig toltam, és ő kilépett belőle. Az összekötött csuklóimmal sikerült az egyik kezemet a boxere gumis derékrésze alá csúsztatnom.
Lehúztam és felfedtem vastag farka széles, lilás makkját, amely csak rám várt. Közelebb húztam őt magamhoz, hozzáhajoltam és a hegyéről lenyaltam a tiszta cseppet, majd ajkaimmal körülöleltem és valami sós és ruganyos ízt éreztem.
Kissé ellépett, a farka cuppanó hanggal hagyta el a számat, letolta a boxerét, majd kilépett belőle és vissza felém. A meztelen Roth hatalmas volt: tökéletes mintapéldánya egy kemény férfinak, akinek kemény izmai és napbarnított bőre volt. Látványára a szám is kiszáradt és a puncimban megéreztem a csöpögő vágyat. A bugyim már attól benedvesedett, hogy elképzeltem, ahogy ez a harcos férfitest az enyémre fekszik. Néztem, ahogy az ágyra mászik és a szívem máris a torkomban dobogott. A farka hosszú és kemény volt, egyik oldalról a másikra imbolygott, miközben felém kúszott, arra kényszerítve, hogy lefeküdjek, majd fölém mászott.
Levegőt is alig kaptam, a szívem már a torkomban zakatolt, majd szája az enyémre tapadt és már lélegzetvételre sem volt szükségem, mert abban a pillanatban már helyettem is ő lélegzett. A farka valahogy automatikusan a kezeimbe csúszott, amelyek előttem voltak összekötve.
– Kyrie… éreznem kell téged. Szükségem van rá, hogy a bőrödet csókolgassam. Meg kell kóstolnom a szépséged –suttogta rekedten.

Válasz helyett csak sóhajtottam, a hátam meghajlott és a farkát kezdtem simogatni a megkötözött kezeimmel.
A nyakamat csókolgatta, nyelvével a fülem mögötti mélyedést nyalogatta, az érintése csiklandozó, forró és felfedező volt. Egy újabb csók következett, ezúttal a melleim közé, majd még jó pár lassú a megduzzadt melleimre és a bimbóudvarokra is, végül lerángatta mellemről a selymet, nyalogatni kezdte a mellbimbómat és a merev csúcsot a szájába szívta.
Megragadta a csuklóimat, és a kezeimet a fejem fölé emelte, majd a másik mellemmel és a bimbójával is foglalkozni kezdett.
– Istenem, Kyrie. Olyan gyönyörű vagy ebben a vörös selyemben – hümmögött a bőrömön. – De eljött az ideje, hogy levegyem.
Megragadta a selymet, majd egyetlen erőteljes rántással széttépte, a selyem, mint egy papír, szétnyílt és előbuktak a csupasz melleim.
– Te… te, hiszen letéped rólam a ruháimat.
– Igen – az anyagot széthúzta és csókolgatni meg nyalogatni kezdte a melleimet, mintha nem tudna velük betelni. Pillantásunk találkozott. – És újra meg fogom tenni.
Fölém térdelt és éhes szemekkel nézett le rám. Ujjaival megragadta a bugyim elasztikus derékrészét és azt is széttépte. Az anyag szétszakadt és meglazult. Ugyan ezt a másik felén is megtette, majd kis idő után az egész szétszakadt bugyit elhajította.
Orrát a lábaim közé szorította és beleszippantott. – Vágy illatod van – nézett a szemembe. – Benedvesedtél már?
– Igen – súgtam.
– Nem hallottalak.
– Igen – mondtam normális hangon. – Nedves vagyok. Egész nap nedves voltam.
– Egész nap?
Bólintottam.
– Attól a pillanattól kezdve, hogy reggel az asztalnál ültél, a teádat kortyolgattad és vérbeli angol néztél ki. A legszexibb férfi vagy, akivel valaha találkoztam, Valentine. Soha senkit még így nem kívántam.
– És most meztelenül fekszel előttem – tekintete végigpásztázta meztelen testemet, a puncimnál megpihent, majd vissza.
– A cipő még mindig rajtam van – emlékeztettem. – Még nem vagyok teljesen meztelen.
Lenézett a lábaimra, amelyeken még mindig rajta volt a szandál.
– Ezt orvosolnunk kell.

Alfa | 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥Where stories live. Discover now