Valentine
Ahogy Harris Bentley-vel a forgalomba húzott, Kyrie-t néztem, ahogy ott ült, térdei egymásnak szorítva és bokái keresztezve, térdig érő fekete szoknyája feszesen a combjára simult. Kezeit az ölében összekulcsolta, egyik ujjával idegesen a szoknyáját kapargatta. A mellkasa emelkedett, ahogy mély levegőt vett, a vékony vásznú gombos blúza megfeszült, felfedve a melltartója szegélyét és a kemény fodros mellbimbóit.
Kíváncsi tekintettel mértem végig. A pillantásom a lábáról felfelé siklott és a csodálatos mellein álltam meg. Az arca kipirult, fogaival az alsó ajkát harapdálta, egyenletesen és mélyen lélegzett. A tekintetünk egymásba kapcsolódott, szemei égszínkékek, mint az Égei-tenger. Rám várt.
Felnyúltam, beállítottam a hangrendszert, így elég hangos lett ahhoz, hogy Harris meghallja, mi történik hátul.– Vedd le a bugyid – utasítottam őt.
A szája sarkai egy kurta és mohó mosollyal felfelé görbültek. Az én gyönyörű, begerjedt csajom nem habozott. Amint a parancs elhagyta a szám, ő felemelte a csípőjét, felhúzta a szoknyája szegélyét és lerántotta magáról a fekete tangát. A fehérneműt áthúzta a magas sarkú cipőjén és mutatóujján előttem lóbálta. Elkaptam az apró ruhadarabot és a farzsebembe dugtam. Visszaült a helyére és további utasításokat várva rám nézett.
– Látni akarlak. Húzd fel a szoknyád. – Karjaim összefontam, érte akartam nyúlni, szerettem volna megérinteni, megkapni őt.Szemei elsötétültek és összeszűkültek, de engedelmeskedett, felhúzta a szoknyája szegélyét, így deréktól lefelé teljesen meztelen lett. Hátradőlt az ülésen, térdeit bosszantóan lassan húzta szét egymástól, megmutatva a punciját. A fanszőrzete rövidre volt nyírva, de nem csupaszra borotvált.
Pont úgy, ahogy szerettem. A kezem ökölbe szorítottam, nehogy megérintsem. Három hónapot töltöttem nélküle, három hónap teljes pokol, három hónapig elkékült, fájdalmas herék. És most, hogy itt volt, minden pillanatát ki akartam élvezni.
– Ez az, amit látni akartál? – kérdezte Kyrie, miközben végighúzta ujját a hasadékán.
– Igen – mondtam. – Érintsd meg magad. Hadd nézzem.Nagyot nyelt, majd a középső ujját a csiklójához érintette. Kyrie halkan zihálni kezdett, ahogy megérintette magát, szája kissé szétnyílt, szeme héjai lecsukódtak, csípője az ülésen lejjebb csúszott.
– Megérintetted magad, amíg távol voltál tőlem, Kyrie?
Megrázta a fejét.
– Nem… akartam, de… egyszerűen nem tudtam. Nem tudtam.
– Jó – mondtam. – A puncid az enyém. Soha ne érintsd meg, csak ha azt mondom. Hozzám tartozol. A tested, az örömöd, mind az enyém. Az orgazmusaid is az enyémek. Érted?Kyrie bólintott, szemeit összeszorította, miközben két ujjával a csiklóján körözött, masszírozta, hogy nedves legyen. Karjaim újra keresztbe kellett fonnom, hogy továbbra is nyugton maradjak, szinte megőrültem a hangoktól, ahogy a nedves ujjai a punciján mozogtak.
Tüzetesen néztem, ahogy az orgazmus pereméhez közeledik. Amikor úgy gondoltam, már csak másodpercek vannak, hogy elélvezzen, előrelendültem és megragadtam a csuklóját.
– A francba… Roth, már közel voltam…
– Nem mondtam, hogy élveztesd el magad, Kyrie. Én csak annyit mondtam, hogy érintsd meg magad. – Lecsúsztam az ülésen, hogy ülések között hátamon, a földön feküdjek.
– Lovagold meg az arcom, Kyrie.
Hadd ízleljelek meg.Lassan, tétovázva, Kyrie lecsúszott az ülésen és szétterpesztett lábakkal rám ült. Megragadtam a meztelen csípőjét és előrehúztam magamhoz.
Térdeivel a mellkasomnak támaszkodott, karjaimmal átöleltem a vádliját, megmarkoltam a seggét és ringatni kezdtem a testét így a számon megéreztem a puha, nedves punciját. Ujjaimat a szeméremajkához csúsztattam és széthúztam, ajkaim a nyílásába temettem, a nyelvemet a nedvességbe fúrtam, miközben az eszenciáját ízlelgettem. Habzsolni kezdtem a csöpögő nedvét, olyan mélyre csúsztattam a nyelvem, amennyire csak lehetséges volt, majd gyors csapásokkal, a hasadékától a csiklójáig oda-vissza nyaltam.
– Ó… ó, Istenem… – zihálta, a csípőjét ringatva.
– Igen, Kyrie, lovagolj meg. Lovagolj az arcomon. Lovagolj a nyelvemen.
YOU ARE READING
Alfa | 𝔹𝕖𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥𝕥
RomanceAz első alkalommal, amikor megtörtént, lehetetlen csodának tűnt. A számlák halmozódtak, és összeadva több pénz kellett, mint amennyit valaha is meg tudtam keresni. Anya kórházi számlái. Az öcsém tandíja. A tandíjam. Bérlet. Áram. Mindez a vállamon...