Raja Adrain | Safira AedrinaIni kisah King dan Safira.
"Be mine, Safira. Be part of me and I'll treat you like a queen."
Lima tahun berlalu King kembali dengan permintaan yang dirasakan Safira tidak masuk akal. Walhal, King yang pilih untuk putuskan hubungan mereka.
"I'm lesbian."
"I know, hermosa. That's why I want you back." Let me fix it."
Kata orang, kadang yang melukakan itu lah yang punya penawarnya. Tapi bukan kata Safira, hatinya sudah mati buat King.
Namun begitu, King tak mudah mengalah. Puas ditolak Safira, King masih tegar cuba membuang jarak mereka. Keyakinan King itu menggusarkan Safira.
"No! You deserve to see me on my knees, Fira. You deserve it."
Akhirnya Safira mengalah, dia sudah lelah untuk menolak lelaki yang bergelar suami itu. Namun, dikala bahagia baru terasa hubungan mereka diuji lagi bila King tidak bersikap jujur. Ada rahsia yang disembunyikan dari pengetahuan Safira selama ini.
"You never changes, don't you?"
"Hermosa..."
"Let me go, King. I can't do this anymore. I'm getting tired of this relationship."
Apa kesinambungan buat kisah mereka? Rahsia apa yang disimpan kemas oleh King? Apa masih ada peluang buat kisah cinta mereka?
• all rights reserved •
no part of publication may be reproduced, stored in retrieval system, or transmitted in any means , electronic, mechanical, photocopying, recording, or otherwise without the prior writer permission.
with love , reen X