Pov. Trzecia osoba
Vanya weszła do swojego mieszkania, gdy nagle jej twarz spotkała się z twarzą Piątki.
-Jezu! Jak tu do diabła weszłeś‽
-Powinnaś zamykać okno.
-Przecież mieszkam na drugim piętrze.
-Gwałciciele potrafią się wspinać- powiedział z powagą na twarzy dziewczyna się dziwnie na niego popatrzyła.
-Jesteś dziwny- powiedziała i usiadła koło niego.
-Czy to krew?- zapytała zauważając czerwoną plamę na jego koszuli.
-Nie to nic takiego.
Vanya wstała i poszła do kuchni biorąc z szafki apteczkę i zaczęła opatrywać ranę Piątki.
-Co cię do mnie sprowadza?- spytała dalej opatrując ranę na jego ręce.
-Musisz mi powiedzieć o co chodzi z Zero, i również jesteś jedyną osobą której mogę zaufać.
-Dlaczego ja?
-Ponieważ jesteś zwyczajna- powiedział a Vanya trochę posmutniała chłopak to zobaczył poczym dodał.
-A także dlatego, że potrafisz słuchać.
Vanya jeszcze przed chwilę upatrywała ranę Piątki gdy skończyła usiadła na przeciw niego. Chwilę planowała cisza i potem chłopak zaczął mówić.
-Jak skoczyłem w przyszłość wiesz co zobaczyłem. Nic kompletnie nic.
Vanya tylko przypatrywała się wyrazie twarzy swojego brata i nic nie mówiąc słuchała go dalej.
-O ile mogłem stwierdzić byłem ostatnim żyjącym człowiekiem na Ziemi. Nie wiem co zabiło ludzi, ale dowiedziałem się kiedy się to zacznie- przerwał na chwilę swoją wypowiedzi.
-Świat kończy się za osiem dni a ja nie wiem jak to powstrzymać.
Vanya patrzyła z szokiem na chłopaka.
-Ja zrobię kawę.
~~~
Dziewczyna podała mu kawę.
-Dzięki- odrzekł.
-Musiałem jeść reszki, jedzenie z puszki a nawet karaluchy aby przeżyć- zaczął opowiadać.
-Robiłem wszystko aby przeżyć... Znasz plotki, że Twinkies mają nieskończoną datę ważności to bzdura.
-Nawet sobie niemogę wyobrazić- powiedziała.
-Robisz wszystko aby przeżyć- powiedział biorąc łyk kawy.
-Przystosowałem się robiłem wszystko aby przeżyć i tutaj wrócić- mówi odkładając już pustą filiżankę. Vanya patrzy się na niego.
-Nasz może coś mocniejszego- zapytał Pięć.
Dziewczyna podeszła do kuchni i wzięła z blatu wino, poczym nalała je do szklanki i podała mu dalej przyglądając mu się ze współczuciem, ale i również ze zdziwieniem.
-Myślisz, że jestem szalony‽
-Nie poprostu to dużo rzeczy do przyswojenia jak na jedną rozmowę.
-Czego nie rozumiesz‽- krzyknął zdenerwowany Pięć
-Dlaczego od razu się nie cofnołeś się do rzeczywistego czasu?- spytała.
CZYTASZ
The Umbrella Academy ~ Numer Zero ~
AçãoThe umbrella academy Pisanie książki rozpoczęło się 4 kwietnia 2021r Zakończenie książki ??? W historii mogą występować przekleństwa ‼️ Nie posiadam żadnej postaci oprócz numeru Zero z serialu The umbrella academy, także w celach pisania książki zmi...