Chłopcy krzątali się po sklepie, poproszeni o pomoc przez swoje kobiety. Bankiet powoli się zbliżał, a dziewczęta wciąż nie wybrały kreacji.
Osamu podszedł do swojej dziewczyny i zajrzał jej przez ramię, gdy ta przeglądała, wiszące na wieszakach, sukienki.
- Ta czarna jest ładna. - Mruknął jej do ucha, wskazując na materiał.
- Tak sądzisz? - Wyciągnęła ją, ale gdy oboje zdali sobie sprawę, jak krótka jest i wyzywająca, Osamu spłonął rumieńcem.
- Odłóż, myślałem, że jest dłuższa. - Mruknął, zakrywając swoją zażenowaną twarz.
- Mogę przymierzyć, jeśli, chcesz. - Zerknęła na niego, ale chłopak nie odpowiedział.
Odwrócił się do niej plecami i udawał, se tego nie usłyszał. Również zaczął szukać ładnej sukienki dla niej.
Kita parsknęła śmiechem i postanowiła jednak troszkę się z nim podroczyć. Zawiesiła sukienkę na przedramieniu i ruszyła na dalsze poszukiwania.
Stanęła obok chłopaka, a wtedy szarowłosy dostrzegł ubranie na jej przedramieniu. Przełknął ślinę i odwrócił wzrok.
Toshie podała białą suknie blondynowi. On przyjrzał jej się z każdej strony, po czym przycisnął materiał do siebie.
- Jak wyglądam? - Wyszczerzył się, dumny z siebie.
- Przypominam, że szukamy sukienki, którą ja założę. Tobie zostaje garniak. - Zabrała mu sukienkę i odeszła do przebieralni.
Atsumu rozejrzał się i wpadł na genialny pomysł.
Kiyoomi podniósł swój wzrok znad telefonu i patrzył, jak Tania samotnie poszukuje kreacji.
- Kiyoomi, co myślisz o tej? - Spytała, pokazując mu granatową sukienkę przed kolano.
- Nie znam sir na modzie, wybacz. - Westchnął i wrócił wzrokiem do telefonu.
Blondynka mlasnęła leniwie i odwróciła się, odchodząc. Postanowiła zapytać o zdanie kogoś innego.
~
Kita założyła na siebie sukienkę i patrzyła w lustro. Zdecydowanie była za krótka, Kita wolała te delikatnie przed kolano lub do ziemi.
Zrobiła dzióbek z ust i skręciła się, patrząc na plecy z rozsuniętym suwakiem.
Wyjrzała zza zasłonki.
- Osamu. - Szepnęła, a stojący niedaleko Miya, odwrócił się - Pomóż mi.
Zaciekawiony podszedł bliżej niej, a wtedy Kita złapała go za nadgarstek i wciągnęła do przebieralni.
- Pomóż mi się zasunąć. - Poprosiła, odwracając się do niego tyłem.
Osamu stanął jak wryty, patrząc na jej odkryte plecy. Od razu w pomieszczeniu zrobiło się duszno, więc złapał się za bluzę i zaczął wachlować.
- Pospiesz się. - Dodała, zerkając na niego przez ramię - Zawstydziłeś się?
- Nie... - Podszedł do niej i złapał palcami jednej dłoni materiał sukienki, a drugą dłonią pociągnął suwak ku górze.
- Jak wyglądam? - Kita spojrzała i uśmiechnęła się do nastolatka.
Odwróciła się i splotła dłonie za plecami.
- Wyglądasz ślicznie. - Przyznał, zamykając oczy - Ale nie mogę tak długo na ciebie patrzeć. - Położył sobie dłoń na oczach - Bo wyglądasz za dobrze.
CZYTASZ
Batalia o Miłość || Miya Atsumu & Osamu
RomantikKiedy jedna dziewczyna zawraca w głowie dwóm chłopakom na raz, pojawia się problem. Ale kiedy w grę wchodzą bliźniacy... Zaczyna się prawdziwa wojna. Sakusa Kita przekonała się o tym na własnej skórze.