Felvont szemöldökkel néztem az előttem álló férfit, majd egyszerűen elnevettem magam.
— Feleljek Apucinak? — ízlelgettem a kifejezést. — Mit jelentsen ez?
— Azt, hogyha anyád nem tudott megnevelni, majd én megnevellek — másik kezemhez nyúlt, majd az abban levő rózsaszín nyalókát lassan ajkaim közé csúsztatta. — Gyakorolj.
— Tessék? — kerekedett el a szemem, ám ő válasz nélkül hagyva engem visszaindult oda, ahonnan jött.
Zavartan indultam én is utána, és megálltam anyám előtt, aki továbbra is a ruhákat nézegette. Nem akartam neki szólni a korábbi esetről, ugyanis úgysem hitt volna nekem: betegesen szerelmes ebbe az őrültbe.
— Nézd csak, Dolly — szólított engem mosolyogva. — Ez szuper lenne neked, nem gondolod?
Egy babarózsaszín, kissé kivágott ruhára mutatott, amely láttán felcsillant a szemem, és egyből a próbafülke felé vettem az irányt.
Melleimen remekül feszült a világos anyag, és combomból is eleget mutatott.
Boldogan, és elégedetten léptem ki a fülkéből, mire anya és Jayden szemei is rám szegeződtek, ám teljesen máshogy: míg a szülőm büszkén, addig a férfi felvont szemöldökkel figyelt, végül megnyalta alsó ajkait.
— Mit szólsz? — pillantott hátra édesanyám.
— Imádnivaló — jegyezte meg Jayden, továbbra is engem nézve.
Miután elhagytuk az épületet, hazafelé vettük az irányt. A férfi -akit Apucinak kéne szólítanom- lazán vette a kanyarokat, végül leparkolt a házunk előtt, amiben ketten éltünk anyával.
— Gyere be, aludj itt - invitálta be a kettyós alakot szülőm, morogva becsaptam magam mögött az ajtót.
— Örömmel — fogadta el a meghívást Jayden, majd utánam eredt.
Hisztisen mentem fel az emeletre a szobám felé, majd becsaptam magam mögött az ajtót. Ám úgy tűnt, hogy a magán szféra kifejezés egyesek számára idegen, ugyanis pár pillanat múlva valaki bejött a szobámba.
— Nem megmondtam neked, Dolly Peterson, hogy ne legyél szemtelen, és pimasz? — jelent meg előttem Jayden, mire unottan felnyögtem.
— Nem félsz, hogy anya rájön arra, hogy szabadidődben molesztálsz? — kérdeztem gúnyosan a férfitól.
— Ugyan, kislány. — közeledett felém nevetve. — Még nem tettem veled semmit.További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak
YOU ARE READING
Felelj Apucinak!
Romance2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...