Annyira vágytam arra, hogy Jayden engem is szétkúrjon úgy, mint ahogy az előbb anyával tette, de erre nem volt lehetőségem, így megkerestem Clariet, aki tudtam, hogy vevő a puncimra.
Ő már a medencéknél volt, éppen negyvenes pasik nézték, ahogyan ringatózik a vízen. Ez egy külön medence volt, ami el volt különítve a többitől, és nem nagyon lehetett ide belátni, maximum akkor, ha valaki erre járt.
- Na mi újság? - nézett rám Clarie.
- Anyát az előbb megdugta Jayden, és kurvára faszt akarok - ültem le mellé a medence széléhez.
- Akkor tegyünk érte - nézett az öt negyvenes pasi irányába, akik a vízbe voltak és folyamatosan minket néztek.
Clarie nyújtózkodott, és a bikini felsője fel csúszott, ezáltal látni lehetett melleit. Én pedig széttártam lábaimat, oldalra húztam a bikinim alsó részét, hogy megnézzem a puncimat, miközben előttem álltak a pasik.
- Hű, de nedves vagyok - simogattam a puncimat. - Clarie, nincs nálad valami, amit feldughatnék magamnak?
A nő a táskájához nyúlt, és kihúzott belőle egy vibrátort. A férfiak közben kiültek a medence másik végébe velünk szemben, és nézték, ahogyan Clarie bekapcsolja fokozatra a műfaszt, és lassan belém teszi.
- Aah - nyögtem fel. - Dugd belém tövig!
A leszbishowt nagyon élvezték a férfiak, mivel idő közben elővették a farkukat és húzogatni kezdték, ezalatt pedig Clarie a vibrátorral dugott meg egyre gyorsabban.
- Aah, Clarie... Folytasd... Dugdosd belém a műfaszt, imádom, ahogy megdugnak, aah...
Elhelyezkedtünk, én hanyatt feküdtem a csempén, Clarie ráült a számra, hogy nyaljam, közben ő a műfasszal döngetett gyorsan.
A nyelvem gyorsan járt a nő puncijában, a vibrátor pedig a legmagasabb fokozaton volt. Imádtam, ahogyan kúrt, és ahogyan folyamatosan nyögött a nyelvem miatt, viszont jobban örültem volna legalább három fasznak.
Mire ezt kigondoltam, addigra az öt férfi álló fasszal megindultak felénk, és reméltem, hogy annyira bejött nekik a leszbizkedés, hogy ész nélkül dugják meg mind a három lyukamat.
YOU ARE READING
Felelj Apucinak!
Romance2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...