huszonegyedik

44.6K 209 5
                                    

Hogy én mennyire akartam hogy megtömjenek, arra szavakat sem találtam. Imádtam az érzést, mikor farok járt bennem, viszont a suliban nem volt rá lehetőségem, így nehezen, de kibírtam a napot.
– Anya hol van? — kérdeztem Jaydentől, mikor haza értem. A férfi a kanapén ülve olvasott valami magazint, rám sem nézve.
— Dolgozik — felelte, mire megálltam előtte. — Mit szeretnél, Dolly Peterson?
— A farkad, Apuci — nyögtem ki, mire a férfi elmosolyodott.
— Csak nem sikerült betörni téged? — kérdezte, majd az ölébe ültetett.
— Nem, csak nincs jobb ötletem — ráztam meg fejem, mire kezeivel a szoknyám alá nyúlt.
Ringatni kezdett előre-hátra, nőiességemet farkához nyomva. Nyöszörögtem, ugyanis ettől többet akartam.
— Szopj le szépen — morogta, majd durván megragadta a hajamat, és térdre kényszerített. Imádtam, ha úgy bántak velem, mint egy utolsó kurvával.
Lekerült róla a nadrág és a boxer, így fedetlen faszával találtam szembe magam. Hozzáértem tagjához, majd verni kezdtem neki, közben makkját bekaptam és kényeztetni kezdtem.
— Ezt hol tanultad? — motyogta Jayden.
— Nem te vagy az első, akit leszopok — néztem fel rá, majd végignyaltam a faszán, folyamatosan  a szemébe nézve. Hirtelen bekaptam és bő nyállal járattam farkát ajkaim közt, időnként letorkoztam amennyire csak tudtam.
— Ah... Dolly — motyogta. — Istenien szopsz. Gyorsabban...
Kérésére gyorsítottam, közben ami nem fért be a számba a gyors ütem miatt vertem neki.
— Alig várom, hogy a faszod a puncimban járjon — motyogtam, mire elkezdte csípőjét mozgatni és dugni kezdte a számat.
Ütemesen járt farka ki-be a számba, gyakran a torkomat súrolva, amit imádtam. Egyszer csak hallottuk, hogy anya megérkezett, a baj csak az volt, hogy Jayden nem élvezett még el.
— Sziasztok — mondta anya. Eddigre Jaydenen már egy pokróc volt én pedig mellette ültem. — Hogy telt a napotok?
— Jól — feleltük, majd Jayden ölébe hajtottam a fejem.
— Örülök, hogy jól kijöttök egymással — ásította anya, majd percekkel később elaludt mellettünk.
Az én számban pedig újra Jayden fasza volt.

További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak

Felelj Apucinak!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon