huszadik

41.5K 211 9
                                    

Sajnos egy orgiára a buszsofőrrel sem mód sem lehetőség nem volt, mivel húsz perc szopás után a jármű megállt a sulimnál, én pedig szerencsére észrevétlenül ki tudtam surranni, mivel már öregeken kívül senki sem volt a buszon. Egy újabb kirúgás veszélyt pedig nem kockáztathattam meg - legutóbb, amikor az igazgató megbüntetett, úgy megbaszott, hogy két napig alig tudtam lábra állni.
Szomorúan és kanosan ballagtam az osztályteremhez, ahol már hallani lehetett a csengőt, így egy vigyor keretében pattantam le Connor mellé a hátsó padra.
— Mi a baj? — kérdezte összehúzott szemöldökkel.
— Csak azt akarom, hogy megdugjanak — motyogtam bánatosan, nagyon hiányolva puncim közül a farkat.
Connor nem tudott válaszolni, mivel osztályfőnökünk bejött a terembe, és elkezdte tartani az órát. Viszont nem tudtam figyelni, mert padtársam nem hagyta.
— Mit csinálsz? — suttogtam, mikor észrevettem, hogy miniszoknyám alatt van a keze.
— Megujjazom a puncid — válaszolta halkan. — Olyan gyorsan fogom benned járatni az ujjaimat, amilyen gyorsan csak lehet, és addig dörzsöllek, míg el nem mész.
Begerjedtem szavaira az eddigiektől is jobban, mire Connor először bugyin keresztül dörzsölni kezdte csiklómat. A jóleső érzéstől összeszorítottam a lábam, majd a fiú puncimba húzta a tangámat, amely így a húsomba vágott.
— Csináld... már... — suttogtam, ugyanis továbbra is csak kínzott.
— Mit csináljak? — kérdezte angyali mosollyal az arcán, miközben keze a puncimnál matatott.
— Bassz meg az ujjaddal — nyöszörögtem halkan. Ha nem órán lettünk volna, már rég Connor faszán lovagoltam volna és szoptam volna amíg gecije be nem terítette volna az arcomat. Most viszont be kellett érnem az ujjával.
— Ahogy szeretnéd, Dolly Peterson — mondta, majd elkezdte járatni ujját puncimban, mire jólesően halkan felmordultam.
— Ez az... csináld... még — nyögtem halkan. — Baszd meg a puncimat az ujjaddal, gyorsan...
Csak úgy cuppogtam, viszont szerencsére a nagy hangzavar miatt senki nem vette észre. Connor egyre gyorsabban ujjazott, végül hatalmasat élveztem a kezére.

További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak

Felelj Apucinak!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora