JAYDEN SZEMSZÖG
Clarie úgy tűnt, hogy nem fáradt el. 69-es pózban helyezkedett el rajtam, ami nekem a gyengém volt, így készségesen nyalni kezdtem lyukait, miközben ő farkamon tekergette a nyelvét.
Eszméletlen jól csinálta, csak úgy szopta a farkam, mint aki függője. Ám rám sem lehetett panasz, mivel időnként abbahagyta a szopást és felnyögött, ahogyan kényeztettem punciját.
— Ahh, Jayden... Istenien nyalsz — motyogta, majd lovagolni kezdett arcomon. — Baszd meg a puncim a nyelveddel, bassz meg! Gyorsabban, gyerünk... mindjárt elmegyek a nyelvedtől Jayden — mondta egyre hangosabban, mire lenyomtam fejét a farkamra, és baszni kezdtem a száját, így mikor elélvezett, csak egy apró sikítás hallatszott.
Ám úgy tűnt, Dolly Peterson felébredt, mivel felült az ágyon és kérdőn nézett ránk.
Az anyja legjobb barátnője továbbra is vadul mozgott a számon, én pedig basztam a száját. Mielőtt Dolly bármit is mondhatott volna, lerántottam Clarie fejét a farkamról, és a Dollyéba tettem.
— Imádom a faszod, Jayden — sikította Clarie, majd heréimet kezdte el szopkodni. Ketten voltak a farkamon, így hamarosan tele élveztem a szájukat, Clarie pedig leszállt az arcomról, és Dolly felé közeledett, aki idő közben felizgult, és ledobta magáról a bugyit, és Clarie-nek esett.
Mire észbe kaptam, ők már előttem ollóztak. Nedves puncijuk hevesen csattogtak, ahogyan egymáséhoz értek, és eszméletlen tempóval baszták egymást, mire a farkam újra állt, mint egy cövek.
— Dolly... csináld, bassz szét... Igen, ez az, még! — kiáltotta Clarie, majd újra elélvezett pár perc után, ahogyan Dolly is.
Utóbbi az arcomra ült, így nyelvemet járatni kezdtem el benne. Először szopogatni kezdtem, majd mélyen belenyaltam, végül körkörösen mozgattam benne nyelvemet. Közben Clarie farkamon élvezkedett, és lényegében baszni kezdett engem.
— Imádom a faszát — sóhajtotta a nő, miközben vadul lovagolt rajtam. — Annyira imádom, amikor megbassza a puncimat... — tekergett farkamon.
— Elmegyek — jelentette ki Dolly, majd hirtelen megrándult arcomon.További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak
STAI LEGGENDO
Felelj Apucinak!
Storie d'amore2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...