Legközelebb pár nappal később láttam újra Jayden Reynolds-ot, méghozzá hétfő reggel, mikor iskolába indultam. Utolsó előtti gimnáziumi évemből nem volt sok hátra, ugyanis már az április hónap végénél jártunk.
— Kincsem, ma Jayden elvisz suliba, mert elég nagy vihar közeledik — mondta anya, mikor éppen indulni készültem.
— És nem vihetnél el te helyette? — húztam el a számat. Bűntudatom volt, két ok miatt is: az egyik anya barátnője volt, aki pár nappal ezelőtt kinyalt, mint maci a csuprot. A másik ok pedig az volt, hogy engedtem Jaydennek, hogy hozzám érjen az étkező asztalnál.
— Nekem esküvői ruhát kell néznem — puszilta meg fejemet anya, majd kitessékelt az ajtón. — Este pedig bejelenteni valóm van.
— Csak nem terhes vagy? — néztem rá gúnyosan, mire elnevette magát. Fúj, a gondolattól is rosszul lettem.
A ház előtt Jayden kocsija állt, mire szememet forgatva az égre néztem, amely el volt borulva. Inkább elviselem mazochista személyiséget, minthogy megfázzak.
Köszönés nélkül pattantam be mellé az anyósülésre, mire ő rám emelte tekintetét.
— Jó reggelt — köszönt, mire biccentettem. — Mi ez a hiszti?
— Nem hiszti, csak nincs kedvem hozzád — vontam meg vállamat.
— Nem szeretem, ha flegmáznak velem — jelentette ki, majd elindította a kocsit.
— Nem érdekel — prüszköltem.
Percek teltek el, mi pedig kitértünk a főútra, ahol dugóban találtuk magunkat.
— Ezt nem hiszem el — motyogtam bosszúsan. — Megyek gyalog.
— Anyád a lelkemre kötötte, hogy elvigyelek — mondta, mire fújtatva visszahuppantam az anyósülésre. Nem hiányzott, hogy anya fejmosást tartson nekem.
Pár perccel később ujjakat éreztem meg combjaimon. Babarózsaszín szoknya volt rajtam, így csupasz bőröm érintése miatt kirázott a hideg.
— Nem akarom, hogy hozzám érj — mondtam, majd elhúzódtam, ám a férfi megszorította combomat.
— Tán csak nem bűntudatod van? — kérdezte, miközben egyre feljebb tartott ujjaival. Amióta anya barátnője kinyalt, nem volt részem orgazmusban, így ez a kis érintés is túl jól esett.További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak
YOU ARE READING
Felelj Apucinak!
Romance2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...