huszonnyolcadik

27.8K 138 0
                                    

DOLLY SZEMSZÖGE
Már beköszöntött a nyár, a gimnázium pedig véget ért. Mi pedig négyen elindultunk az egyik hétvégére elígért üzleti útra. Anya, Jayden, Clarie és én.
- Dolly, mivel eredetileg munkatársak jöttek volna, ezért ikerszobát kaptunk. Külön van a szobája mindenkinek, de az összesbe be lehet menni, mivel csak egy fal és egy ajtó választ el minket.
- Értettem - cuccoltam le. Egyszerű szoba volt, semmi extra. A tükörből láttam, ahogyan Jayden megölelte volna anyát, ám ő ellökte magától a férfit. Gond van a paradicsomban. Ameddig Jayden a punci-hiányát nem rám vetíti ki, addig nincs gond.
Bár a suli nehézsége miatt hetek óta nem voltam együtt senkivel, csak a vibrátorommal, ezért igencsak nagy faszhiányom volt. Magam elé képzeltem, ahogyan egy fasz folyamatosan mozog a puncimban, majd ahogyan alaposan kinyalnak, én pedig leszopom.
A magam elé képzelt kép megtette a hatását, már éreztem, hogy nedvesedek.
Nem akartam újra magamhoz nyúlni, szóval gondoltam, majd később kitalálok valamit.
- Dolly, gyere enni! - kiabált anya a konyhából. A szálloda egy külön lakrészt biztosított nekünk, szóval csak mi négyen ültünk az étkező asztalnál.
- Hamarosan meglátogatunk egy fürdőt, amiről elemzést kell írnom. Utána már csak pihenni fogunk - részletezte, majd csengő hangjára lettünk figyelmesek.
- Kinyitom - mondta Jayden, majd lement a lépcsőn, ami az ajtóhoz vezetett. - Hope, téged keresnek!
Mindkét felnőtt az ajtónál beszélgetett valakivel, így kettesben maradtunk Clarievel. Egymásra néztünk, és egyből eszembe jutott, hogyan nyalt ki, hogyan dugott meg a nyelvével és az ujjával.
- Te is arra gondolsz, kislány? - kérdezte tőlem halkan. - Arra, amikor mélyen beléd nyaltam és az ujjamtól csak úgy cuppogtál?

További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak

Felelj Apucinak!Where stories live. Discover now