tizenhatodik

47.5K 216 1
                                    

JAYDEN SZEMSZÖG
Miután az imádott nőszemély kimondta a varázsszavakat, a tőlem legnagyobb kapacitással belevetettem magam a dugásába. Férfiasságom gyorsan járt benne, ő pedig egyre hangosabban nyöszörgött.
— Ó, igen... Kérem, dugjon még... Még — utasított elaléltan, fejét hátra hajtva.
— Mikor baszták meg rendesen utoljára? — kérdeztem lihegve.
— Ilyen rendesen még soha — kaptam a választ. Úgy döntöttem, hogy itt az ideje a póz váltásnak, így felálltam a székről, a nőt pedig négykézláb pózba irányítottam, és így kezdtem el dugni.
— Igen, kérem... Még — mondta egyre hangosabban, mire megfogtam copfban levő haját, és hátra hajtottam.
— Szereti, ha keményen kefélik? — suttogtam, majd erősebben baszni kezdtem.
— Imádom... Kérem, dugjon még... Nem elég... Még! — mondta teljes extázisban, mire szétcsatoltam az eddig kezeit összekötő övet. Egyből nőiességéhez nyúlt, és dörzsölni kezdte azt.
— Elmegyek... Kérem, erősebben... Dugjon gyorsabban... — nyöszörögte, majd pár másodperc múlva elélvezett.
Még mindig remegett, mikor eltávolodtam tőle és a székre ültem.
— Annyira imádom a faszát, Uram — mondta a farkamnak, majd rácuppant, és eszméletlen módon szopni kezdte előttem térdepelve. A hevessége meglepett, így csak megfogtam a fejét, és férfiasságomra húztam, mire ő megadóan mélytorkozni kezdett, közben kezével magát kényeztette.
Éreztem, hogy itt a vég, de leállítottam, mivel még csak egyszer ment el, így helyet cseréltem vele. Ő ült a széken, én pedig előtte térdeltem, és falni kezdtem még mindig tocsogó punciját. Nyelvem gyorsan járt fel-alá, körkörös mozdulatokat tettem, ő pedig sóhajtozott.
— Szereti, ha kinyalják? — kérdeztem, majd nyelvemmel végig nyaltam fenekétől egészen az alhasáig.
— El... Elélvezek — motyogta, majd valóban így is tett. Így az állás kettő-nulla volt, úgy gondoltam, itt az én időm.
Leszállítottam a székről, a falnak nyomtam, majd belé hatoltam. Tudtam, hogy pár lökés és vége, így erősen, határozottan, nagyokat döfködtem, ő pedig újra rángatózni kezdett, így egyszerre mentünk el.

További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak

Felelj Apucinak!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora