hatodik

35.2K 223 0
                                    

Szinte meghaltam egy érintésért, ám tudtam, hogy egy személy sincs a házban, akit felhasználhatnék célomra, anya barátnője miatt pedig így is bűntudatom volt, így inkább abbahagytam a kukkolást, és felmentem a szobámba.
Hanyatt dőltem az ágyamon, majd elképzeltem, hogy egy férfi tornyosul felém. Ó,te jó ég...
Egy párnát szorítottam puncimhoz, és húzogatni kezdtem. A jóleső érzés miatt nyögtem egyet, és folytattam nőiességem kényeztetését. Legalább fél óra eltelhetett, ám a hőn áhított orgazmus nem borította el testemet, ellenben a dühvel.
— Te mégis mit csinálsz itt? — ültem fel egyből, mikor megpillantottam Jayden-t az ajtómban.
— Feljöttem zuhanyozni — vigyorodott el.
— Húzz ki a szobámból! — kérleltem indulatosan, ám ő megállt velem szemben. Mivel én ültem, ő pedig előttem ácsorgott, férfiassága, melyet egy boxer takart, egy vonalban volt fejemmel.
— Látom, még mindig nem tudod, hogy hogy kell beszélni az emberrel — fogta meg hajamat.
— Na mi van, nem elég, hogy megraktad anyámat? — néztem rá gúnyosan.
— Élvezted a műsort, mi? — hajtotta hátra fejemet hajamnál fogva. — Azt szeretem benne, hogy engedelmeskedik nekem. Viszont az felpezsdít, hogy te nem teszed azt, amit mondok — mondta, majd férfiasságát arcomhoz dörgölte.
— Az anyám vőlegénye vagy — motyogtam.
— És az azt jelenti, hogy a farkam csak benne járhat? — kérdezte költőien. — Imádni valóan nézel ki, ahogyan vársz arra, hogy a farkam benned is úgy járjon, ahogyan nemrég anyádéban.
— Arra várok egyedül, hogy békén hagyj — morogtam, ám ekkor férfiassága újra felém közeledett, aminek hegye kilógott a boxerből.
— Meghiszem én azt — jelent meg arcán egy vigyor, majd pár ügyes mozdulattal eltávolította farkáról a vékony kis anyagot.
— Nyald meg szépen, mint délután azt a nyalókát — utasított a férfi. Ajkaimmal közelítettem felé, ám az utolsó pillanatban megálltam.
— Nem szeretem, ha parancsolgatnak nekem — mondtam, majd eltávolodtam tőle fejemmel, amennyire csak lehetett.
Jayden megharapta szája szélét, majd farkát visszahelyezte boxerébe.
— Miért nem akarsz jó kislány lenni, aki jutalmat kap a szófogásáért? Felelj Apucinak — cirógatta meg arcomat.

További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak

Felelj Apucinak!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora