- h a r m i n c n e g y e d i k -
Clarievel feltérdeltünk, minket pedig mind az öt fasz körülvett. Kettőt fogtam a kezemben és húzogattam, egyet pedig a számba vettem és szoptam.
- Aah, kurva jól szopsz, kislány - kényszerített mélytorkozásra. A három férfit lefoglaltam magamnak, köztük váltogattam a kezemet és a számat. Mindhárom kíméletlenül dugta a számat, a torkom már fájni is kezdett, mikor megelégelték a kíméletlen szoptatást.
- Eleget szoptál, mostmár meg akarom baszni a nedves kis puncidat - állított négykézlábra az egyik. Befeküdt alám, az egyik mögém, a harmadik pedig előttem.
Egyszerre kaptam meg mindhárom faszt: egyiket a puncimba, másikat a seggembe, harmadikat pedig a számba.
- Aaah - ordítottam fel. - Kúrjatok meg, ez az... Aah!
- Naa. Szopjál te kis kurva - fogta meg hajamat az előttem térdepelő, és bedugta a farkát a számba, és azonnal szopatni kezdett.
Közben Clariet hevesen kinyalták, miközben a száját dugták, majd pózt váltottak. A férfi hanyatt feküdt, Clarie pedig faszéhes szemekkel azonnal ráült az álló farokra, es azonnal lovagolni kezdett, miközben a másik odajött hozzánk.
Az előttem térdepelő férfi hátranézett, majd felállt, és a másik felé vette az irányt. Húzogatni kezdte a faszát, majd csókolózni kezdtek.
Imádtam a melegpornót, ez pedig minden vágyamat kielégítette. Az egyik férfi kutyapózba vágta magát és velem szemben elhelyezkedett, mire a másik beletette a seggébe a faszát, és hirtelen dugni kezdte.
- Aah, de imádom a megdugnak - hajtotta hátra a fejét. - Aah, bazdmeg, járasd bennem kurva gyorsan a faszodat, mindjárt elélvezek... Aaah!
A látvány, ahogyan Clariet hanyatt döntötték, és dugás közben folyamatosan felpofozták, valamint az előttem lévő srác, aki folyamatosan az arcomba nyögött, ahogyan megkúrták a seggét, miközben a faszát húzogatta, valamint az érzés, hogy a puncimat és a seggemet is egyszerre dugták meg, hamar orgazmust okozott.
- Mindjárt elmegyek a faszotoktól.. Aaah, kúrjatok meg gyorsan, gyorsabban dugjatok a faszotokkal, aah...
Mondanom sem kell, mind a heten szinte egyszerre élveztünk el.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Felelj Apucinak!
Romance2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...