— Bűntudatom? — ejtettem ki gúnyosan a szót. — Az anyám vőlegényének ujja mindjárt a puncimban matat, mégis miért lenne bűntudatom? — tettem fel a kérdést költőien.
— Nem kell, hogy bűntudatod legyen — mondta, majd ujjaival megérintette bugyim szélét. — Anyád nem mindig vevő arra, hogy dugjak vele. Te viszont igen, és ezt kihasználom.
— Milyen őszinte vagy — motyogtam, majd nagy levegőt vettem, mikor csiklómat kezdte el dörzsölni lassan.
— Te pedig nagyon is vevő arra, hogy megdugjalak — utalt arra, hogy pár perc alatt máris tocsogtam az élvezettől.
— Megcsalod a menyasszonyod a saját lányával — nyöszörögtem, miközben csipőmet mozgatni kezdtem.
— Én inkább úgy mondanám, hogy boldoggá teszem a lányát — javított ki a férfi, majd az egyik ujját bedugta nemi szervembe. Jóleső sóhaj hagyta el ajkaimat, és rettentően felizgultam az eddigiektől is jobban.
— Mondd csak, Dolly Peterson — mondta a férfi. — Nem várod, hogy Apuci farka benned járjon?
— Nem foglak Apucinak szólítani — jelentettem ki, bár nem kellett volna. Ugyanis a férfi ujját kihúzta belőlem, és az utat kezdte el figyelni, és a sor hamarosan megindult, így újra vezetni kezdett.
—Kérlek... — nyöszörögtem orgazmusra éhesen.
— Amíg nem engedelmeskedsz, nem érdekel, hogy mit kérsz — mondta kíméletlenül. Kis híján ráélveztem az ujjaira, most pedig ilyet mond?
Mire észbe kaptam, már a suli előtt álltam, nevelőapám pedig elhajtott. Szakadt az eső, így bosszúsan mentem be osztálytermembe, ahol már tartott az óra.
Sűrű bocsánatkérések közepette ültem le a helyemre, padtársam mellé. Connor évek óta próbálkozott nálam, ám eddig sosem érdekelt, talán azért, mert eddig sosem jöttem ilyen kielégületlenül suliba. Ám most benne lettem volna bármiben. Az órára pillantottam. Még volt negyven perc az órából, annyit épp elégnek gondoltam, így lenyúltam padtársam nadrágjához. Ő meglepődve nézett rám, ám én továbbra is csak a tanárt néztem, aki a tankönyvi tananyagot olvasta fel. Ujjaimmal ügyesen lehúztam sliccét, így egy vékony boxeren keresztül érezhettem kemény farkát.További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak
YOU ARE READING
Felelj Apucinak!
Romance2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...