Jayden se szó, se beszéd lerántotta rólam a farmer sortomat, és kemény farkát a popsimba tette.
- Ereszd ki a hangod, hangszigetelt ez a szar - mondta miközben pumpálta a seggemet.
- Aaah - ordítottam fel, miközben Jayden fokozta a tempót. A combja nagyon hangosan csattant a hátsómhoz, keze pedig közben elölről kényeztette a puncimat.
- Olyan jó nedves vagy attól, hogy anyád barátnője kinyalt az előbb - mondta a fülembe. - Csak úgy folyik ki belőled a nedv. Apucid szépen megkeféli a segged végre, és hamarosan el is fogsz menni te kis kurva!
Mocskos szavai teljesen beindítottak, miközben megbaszott hátulról, kezével dörzsölgette a puncimat.
- Mindjárt elmegyek, ah, Jayden, bassz meg gyorsabban, keményebben, ahh Jayden imádom a farkad - kiáltottam önkívüli állapotban.
- Élvezz el a kezemre te kis ribanc, most azonnal - lökött nagyon mélyeket a seggembe annyira, hogy már szinte fájt. Közben dörzsölte a puncimat és két ujját is feldugta, így nem bírtam tovább es ráélveztem a kezére.
- Szopd le szépen apucit - nyomta le a fejemet a földre, én pedig készségesen letérdeltem elé, és hagytam, hogy farkával gyorsan megmássza a számat.
Pár mélytorkozás után Jayden gecije megtöltötte a számat, én pedig készségesen lenyeltem.
- Te undorító vagy, miért támadsz így rám? - álltam neki azonnal. Dugás után pár percre eltűnik a szexéhes énem, így már eltűnt a tűz amit éreztem.
- Az bezzeg nem undorító, hogy azt a farkat, ami a seggedben járt olyan nagy élvezettel leszoptad, mint még soha - öltözött fel. - Anyád elment zuhanyozni, utána indulunk a fürdőbe.
- És Clarie?
- Valószínűleg a punciját éppen a párnájához dörzsöli. Nézzük meg - mondta, majd elindult az ajtó felé, ami Clarie szobájába nyílt. Hangszigeteltek a falak, viszont miután kinyílik az ajtó, áthallatszik minden.
Így tehát, miután résnyire kinyitottuk az ajtót, hallhattuk és láthattuk ahogyan Clarie éppen max hangerőn leszbikus pornót néz, miközben egy műfasszal dugja magát.
Ez a pár nap tele lesz dugással.További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak
YOU ARE READING
Felelj Apucinak!
Romance2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...