Szeretnék nektek kedveskedni
amiért mindig aktívak vagytok az Instagram oldalon, épp ezért...HOZTAM NEKTEK EGY JÁTÉKOT!
Minden 500. Instagram követő után személyre szabott sztorit írok az alapján az elképzelés alapján, amiről te olvasni szeretnél!
MI A MENETE?
Jelen esetben ha meglesz a 4500 követő, kirakok egy kérdés matricát, ahol mindenki leírja röviden az elképzelést, amiről olvasni szeretne.
Ezután én kiválasztom a legtöbb fantáziával rendelkező ötletet. Felveszem veled a kapcsolatot privát üzenetben, ahol leírod pontosan, hogy mi hogyan zajlódjon. Ez neked azért lenne jó, mert neked nem kell megfogalmazni egy történetet, szimplán leírni az alapját, amit én megírok pár részben.EZ NEKED MIÉRT JÓ?
Ez szerintem elég kedvező ötlet, ha szereted olvasni az írásaimat, és szeretnéd, hogy megírjam a te legvadabb elképzelésedet.Számomra nincs határ, így neked se legyen, így kaphatsz személyre szóló történetet, ha meglesz a 4500 követőm!
HOGYAN TUDOD ELŐSEGÍTENI, HOGY
MIHAMARABB OLVASHATO LEGYEN AKÁR A TE EGYÉNI TÖRTÉNETED?
Ez a követő számokon múlik:mihamarabb megvan +500 követő Instagramon, annál hamarabb olvashatod akár a te fejedben látott történetet az én piszkos írásmódomban.
Szóval ajánlatod kell az oldalt másoknak, akár megosztod Instagram mystoryban az oldalamat, akár ajánlod ismerősöknek, ennek én nem szabok határt.
Minél jobban elősegíted az oldalt követők szempontjából, annál nagyobb az esélye, hogy olvashatod a fantázia történetedet az általad kitalált nevekkel, helyszínnel, eseménnyel.AMIT TE KITALÁLSZ,
ÉN AZT MEGALKOTOM!Elkészült az oldal, ahová posztolni fogom a nézői történeteket, amelyet akár TE is kérhetsz, ha meglesz a 4500 követő!
@Felelj.Apucinak írója, aki a @PitayaBabyGirl oldalon közli a kért történeteket, amelyeket akár TE is kérhetsz!
Első olvasói történet: 4500 követőnél (ez az Instagram fiókomra vonatkozik)AHOL KÖVETNI TUDSZ:
@felelj.apucinak
KAMU SEDANG MEMBACA
Felelj Apucinak!
Romansa2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...