huszonhatodik

31.4K 147 4
                                    

HOPE SZEMSZÖGE
Úgy tűnt, hogy a random fiúnak a kocsmából bejött a vad anyuci szerep, így lerántottam az asztal alá nem foglalkozva azzal, hogy páran ránk néztek.
— Nyalogasd a puncimat a nyelveddel gyorsan, dugd be a nyelved, bassz meg a nyelveddel és addig nem hagyod abba, amíg nem remegek az élvezettől — utasítottam a csillogó szemű kisfiút, aki bátortalanul belenyalt a nőiességembe.
— Na, gyerünk — ragadtam meg a fejét és toltam hozzá a puncimhoz, mire kidugta a nyelvét és olyan ütemben kezdte el nyalni, ahogyan én mozgattam a fejét.
— Dugd be a nyelved, miközben az ujjaiddal a csiklómat izgatod — mondtam, mire így is tett. — Ó, igen... Nyalj csak, szépen...
Elkezdtem a csípőmet mozgatni és egyre lentebb csúsztam, miközben a srác ujja és nyelve vadul járt puncimban.
— Folytasd, gyorsan... Elélvezek — motyogtam, majd fennakadt szemekkel tettem úgy, ahogy imént mondtam. A fiú még párszor végignyalt, beszívta a csiklómat, majd felegyenesedett az asztal alatt.
— Milyen volt? — kérdezte a fiú érdeklődve.
— Csodás voltál — mosolyodtam el. — Most pedig rajtad akarok lovagolni, azt akarom, hogy a faszod gyorsan járjon a puncimban, amit az előbb kinyaltál.
Azonnal leült mellém, majd az idő közben felállt farkát kezdte el verni. Nekem sem kellett több, beleültem, így puncim végre meg lett tömve.
— Ez az... Igen — nyögtem fel elégedetten, majd a felénk közeledő pultosra néztem.
— Hope Peterson, igaz? — nézett rám. — Az egyik úr magának küldi az italt — tett le egy teli poharat az asztalra. — Minden rendben?
— Persze... Köszönöm — mondtam mosolyogva. majd mozgatni kezdtem csípőmet, mire az alattam levő srác halkan felmorgott. — Köszönöm az italt.
A pultos még utoljára furán rám nézett, majd hátat fordított nekem, mire ugrálni kezdtem a bennem levő faszon.
— Igen... Ezt imádom... Ah, gyorsabban — mondta a fiú teljes extázisban, miközben ő is gyorsabban kezdte el mozgatni csípőjét. Nem érdekelt, hogy páran felénk pillantanak, kevés kellett ahhoz, hogy elélvezzek.

További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak

Felelj Apucinak!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora