harmincötödik

25.1K 166 31
                                    

- h a r m i n c ö t ö d i k -
Miután rendbe szedtük magunkat, elmentünk zuhanyozni és belemásztunk a medencébe. Eközben az egyik férfi odajött hozzám, egy névjegykártyával a kezében.
- Túl jó a puncid ahhoz, hogy elengedjem - mondta. - De én egymagam kevés vagyok neked. Mit szólsz a pornóiparhoz?
- Imádnám - csillant fel a szemem. Egész napos dugás úgy, hogy azért fizetnek? Minden álmom.
Szerencsémre a lakhelyemhez közel van a cég, ahol a forgatások vannak, így nem láttuk akadályát annak, hogy megjelenjek a castingon.
A fürdőzés hamar véget ért, egészen estig nem kívántam meg a szexet, ugyanis ma alaposan megkúrták az összes lyukamat. Viszont mivel csak az én szobám volt hangszigetelt, és a többi nem, ezért én áthallottam, hogy mi történik anyáékkal.
- Bassz meg Jayden gyorsan, baszd meg a puncim gyorsan, ez az... aah! El fogok élvezni, folytasd a kurva életbe, aaah - nyögött anyám folyamatosan. Egy apró sikoly után úgy hallottam, az akció véget ért. Viszont Jayden nem mehetett el, mivel ő egy hangot sem adott ki. A kezem már a puncimba volt, így gondoltam, könnyítek magunkon.
Vártam fél órát, és miután csendben voltak, benyitottam. Anya ruha nélkül, ahogyan Jayden is, takaró nélkül, egymástól külön. Lassan felmentem az ágy végére, és csúszni kezdtem a fasz felé.
Mindketten aludtak, én pedig bekaptam Jayden faszát. Egyből a hajamhoz nyúlt, de még mindig aludt, ezért mélytorkozni kezdtem de csak óvatosan, mert anyám mellettünk aludt.
Nem bírtam magammal, meg akartam magam baszatni. Óvatosan elhelyezkedtem Jaydenen lovagló ülésben és baszatni kezdtem magam az álló faszán.
Erre már felkelt, kinyitotta a szemeit, én pedig kezemet a szájára tettem.
- Ne mondj semmit, a végén még anya arra kelne fel, hogy lovagló pózban baszunk - suttogtam, majd tekeregni kezdtem a faszán. - Hallottam, hogy nem mentél el... Milyen érzés hogy álmodban leszoptalak, most pedig megbaszatom magam az álló faszoddal?

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 06, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Felelj Apucinak!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora