harminckettedik

32.7K 131 11
                                    

Úton a fürdő felé fokozódott a hangulat, ugyanis Clarie mellettem ült, és a combomat fogdosta, amikor tudta, hogy anya éppen nem figyel. Jayden a vezető ülésről néha-néha hátra pillantott ránk, a nő pedig olyankor feltűnően a puncim felé közelített kezével.
- Megérkeztünk. Öltözzünk át, és fürödjünk egyet - vezényelt anya minket. Mindenki külön öltözőkabinban öltözött, mivel mind a négyen szexmániásak voltunk, ez nem akadályozott meg minket.
Miután átvettem az iszonyat keveset takaró rózsaszín bikinimet, elmentem az öltözők folyosóján a legutolsóba, ahol anya öltözött.
„Öltözött".
A takaró függönyt, amely eltakarta a kabint, ahol öltözni kell, elhúztam egy kicsit, így láthattam, ahogyan Jayden éppen anyát nyalja ki hátulról.
- Megmondtam, hogy haragszok rád... Aah - próbált anya suttogni, de közben a férfi mélyen belenyalt a puncijába. Anya bepucsítva állt nekem háttal, Jayden pedig mögötte térdelt, és miközben kényeztette az anyámat, a farkát húzogatta.
- Bocsáss meg Clarie... - motyogta Jayden két nyalás közt.
- Nem... bocsájtok... - lihegett anya. - megcsalsz minden... második nővel... - kereste a szavakat. - Aah, dugd be az ujjad... Aah!
Jayden gyors nyelvmunkájához csatlakozott az ujja is. Anyám nedve csak úgy folyt, ahogyan a férfi folyamatosan nyalta és dugta meg a punciját.
- Aah, bazd meg Jayden - markolászta anyám a melleit. - ha nem nyalnál ilyen jól, nem dugnál jól és nem lenne olyan jó leszopni téged, már rég szakítottunk volna... Aah, gyorsabban, Jayden, el fogok élvezni a kibaszott kezedre!
Jayden ekkor belassított, majd végül abbahagyta anyám nyalását. A nő csúnya tekintettel nézett rá, de szemei fennakadtak, mikor a férfi hirtelen a puncijába dugta a farkát tövig, és hirtelen iramban dugni kezdte.
- Aah, bazdmeg Jayden - szinte sikította anyám. - Ne hagyd abba aah... Imádom ahogyan szétkúrsz, aaah - a nő nagyon élvezte, ahogyan Jayden fasza jár és kel benne, a látványra pedig teljesen begerjedtem újra, ahogyan láttam, hogy közösen elélveznek.

További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak

Felelj Apucinak!Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon