Dörzsölni kezdtem magam a széken, ugyanis a puncim már nagyon ki volt éhezve. A csípőm előre és hátra billegett miközben a nemiszervemet nyomtam a székhez.
Clarie nem nézte tétlenül, becsusszant az asztal alá, és négykézláb oda mászott hozzám.
- Annyira hiányzik a puncid íze kislány - nyalt meg farmeren és bugyin keresztül. A nyomás nagyon jól esett, és úgy éreztem, nem bírom tovább.
- Anya barátnője vagy, én pedig a lánya - ellenkeztem.
- És mind a ketten kurvára faszt akarunk és orgazmust, szóval add ide a puncid, hadd nyaljalak ki amíg nem jönnek vissza - irányított a nő, én pedig már nem bírtam magammal, mocskos szavai teljesen beindítottak.
Lehúztam a bokámig a farmer sortot, Clarie pedig a többiről gondoskodott. Erősen megcsókolta a puncimat bugyin keresztül, én pedig jólesően morogtam egyet.
- Húzd el és nyalj ki olyan erősen, amilyen tudsz - mondtam.
- Imádok veled játszani - csókolt bele mégegyszer a bugyimba.
- Rendben, köszönjük! - mondta anya az ajtónál, ez pedig azt jelentette, hogy hamarosan visszajönnek.
Anya barátnője hirtelen félre húzta a fehérneműmet, és mélyen belenyalt a puncimba, majd két ujját is feldugta, és hirtelen nagy ütemben járatni kezdte bennem, kívül pedig nyelvével nyaldosott folyamatosan.
- Ah, Clarie, olyan jól nyalsz. Ahh, csináld, ne hagyd abba, imádom ahogyan kinyalod a puncim - téptem a haját folyamatosan.
Az ajtó bezáródott, anyáék pedig pár pillanat múlva itt lehettek, így Clarie abbahagyta a dugásomat, és visszahátrált a helyére, én pedig visszahúztam a farmersortomat.
- Bocsánat, csak a villanyszerelő volt, meg akarta nézni lent a villany órát, csak nem hozott hozzá eszközt. Szóval most keres egyet és jön vissza, de már itt vagyunk - mosolygott anya, majd leültek az asztalhoz.
Hamarosan visszatért a villanyszerelő, így anyáék újra elmentek, így elérkezett az idő, hogy végre én nyalhassak ki valakit es dugjam meg az ujjammal.További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak
ESTÁS LEYENDO
Felelj Apucinak!
Romance2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...