Egyre gyorsabban kezdtem verni neki, már amennyire engedte nadrágja. Miután éreztem hogy eléggé felizgult, mintha olvasott volna gondolataimban, halkan szétgombolta, és lehúzta nadrágját annyira, hogy kényelmesen elérhessem kemény farkát. A kinti tesi óra zajai, valamint a tanár hangos beszéde miatt nem tartva a lebukás veszélyétől, lehajoltam a pad alá. Connor idő közben lehúzta boxerét, így szembe találtam magamat fedetlen faszával, amelyet nyalogatni kezdtem. Az órából még tizenöt perc volt hátra, túlságosan elcicóztam az időt, így pár pillanaton belül bekaptam padtársam álló zászlaját, aki halkan nyögött egyet.
Ajkaim közt gyorsan jártattam farkát, mélytorkoztam amennyire csak engedte a helyzet, és biztos voltam benne, hogy ha nem órán lettünk volna, Connor elkezdte volna megbaszni a számat, ám mivel azzal nagy feltűnést keltett volna, be kellett érnie az én ütememmel.
Ám úgy tűnt, ez is elég volt neki, mivel épp akkor csengettek, mikor robbant a számban. Lenyeltem a folyadékot, majd felhajoltam a pad alól, mint aki jól végezte dolgát.
— Hű — nyöszörögte Connor, majd gyorsan visszatette helyére farkát, nehogy a többiek észrevegyék.
— Bocs, csak nagyon be vagyok indulva — rágtam szám szélét.
— Úgy szoptál le, mint még soha senki, és te ezért bocsánatot kérsz? — nézett rám a fiú. — Utolsó óránk tesi, igaz?
— Aha — biccentettem. — Miért?
— Az öltözőben úgy meg foglak dugni, hogy el fogod felejteni a neved — jelentette ki, mire el vigyorogtam. Bingó, célom elérve.
Izgatottan ültem utolsó óránk után az öltözőben, várva Connor-t. Nagyon ki voltam éhezve, mivel Jayden értett ahhoz, hogy mikor kell félbe hagyni az ujjazást.
— Szia — köszönt Connor. — Végre — mondta, majd felkapott az ölébe, és megcsókolta a nyakam. Egyre többet nyögtem, miközben egyre kevesebb ruha volt rajtam. Éppen nyalni kezdett volna, mikor lefektettem a padra, és felé guggoltam.
— Ilyenben már rég volt részem — mondtam, majd leereszkedtem szájára, nyelve pedig máris mélyen járt bennem.További elérhetőségeim:
INSTAGRAM — @felelj.apucinak
TIKTOK — @felelj.apucinak
VOCÊ ESTÁ LENDO
Felelj Apucinak!
Romance2022/szeptember: FÉL MILLIÓ MEGTEKINTÉS Dolly Peterson és Jayden Reynolds vad és erkölcstelen szex története. Az irányításmániás férfi elvárja a tőle kétszer fiatalabb lánytól, hogy tulajdonaként kezelhesse, ám a szeleburdi tizenhét éves Dolly senki...